[CES 2016] با مچ‌بند جدید اسفیرو، BB-8 را به راحتی کنترل کنید

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در فیلم جنگ ستارگان جدید یک آیتمی وجود دارد که شاید شما بیش از هر چیز دیگری دلتان می‌خواهد آن را داشته باشید و آن ربات بامزه‌‌ی BB-8 ساخت شرکت «اسفیرو» (Sphero) است. این شرکت اخیرا یک محصول جدیدی هم برای کنترل BB-8 معرفی کرده است؛ مچ‌بندی هوشمند که با استفاده از آن می‌شود این ربات بانمک را کنترل کرد. این مچ‌بند که با نام «فورس بند» (Force Band) هم شناخته می‌شود چند ماه بعد عرضه خواهد شد. اما اسفیرو آن را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت.

دستور دادن و راندن BB-8 با دست‌تان نیاز به تمرین دارد. اما در نهایت با تمرین کافی می‌توانید بر کنترل آن تسلط پیدا کنید.

نحوه‌ی ساز و کار فورس بند در وب‌سایت The Verge توضیح داده  شده است؛ به این صورت که وقتی که دست‌تان را به سمت جلو متمایل می‌کنید، BB-8 شروع به حرکت می‌کند. اگر کف دست‌تان به سمت پایین باشد، اسفیرو از شما دور می‌شود، اگر کف دست‌تان به سمت بالا باشد، به سمت شما حرکت می‌کند. اگر آن را بچرخانید، BB-8 با شما می‌چرخد.

دستور دادن و راندن BB-8 با دست‌تان نیاز به تمرین دارد. اما در نهایت با تمرین کافی می‌توانید بر کنترل آن تسلط پیدا کنید. هنوز تا عرضه‌ی فورس بند زمان زیادی باقی مانده و قرار است در پاییز سال ۲۰۱۶ وارد بازار شود. مسوولان اسفیرو تاکید کردند که این بند در حال حاضر یک نمونه‌ی اولیه است. ممکن است در این بازه‌ی زمانی تغییراتی در آن به وجود بیاید. اما فورس بند در همین مرحله هم وسیله‌ی جذابی به نظر می‌رسد و قطعا کاربری آن هم راحت‌تر از رابط کاربری لمسی است.

مسوولان اسفیرو می‌گویند ماه آینده در نمایشگاه اسباب‌بازی جزییات بیشتری درباره‌ی فورس بند خواهند داد.

منبع: The Verge

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ترانه

    خیلی نازه. کاش انقد گرون نبود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه