ب‌ام‌و سرویس لیزینگ جدیدش را به راه انداخت

۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
BMW

احتمالا تیتر برایتان کمی عجیب و دور از واقعیت به نظر برسد اما در پی اقدام جدید خودروساز آلمان BMW، علاقمندان می‌توانند از سرویس خدمات اشتراکی جدید این شرکت بهره‌مند شوند.

شرکت BMW به تازگی سرویس جدیدی تحت عنوان Access by BMW راه انداخته که مشتریان علاقمند می‌توانند در طرح‌های مختلف این شرکت عضو شوند و از امتیازات آن بهره‌مند شوند. این اقدام ب‌ام‌و چندان جدید نیست؛ چراکه خودروسازهای بزرگی مثل پورشه و کادیلاک هم پیش از این، سرویس اشتراک ماهانه مشابهی را راه‌اندازی کرده‌اند.

این خدمات شبیه سیستم سنتی لیزینگ (Leasing) است. لیزینگ به معنی اجاره دادن و کرایه کردن است. بر اساس قراردادی که در این سیستم بین طرفین منعقد می‌شود، حق استفاده از دارایی مثل خودرو برای مدت زمان مشخص به شخص مستاجر واگذار می‌شود. جالا با اقدام اخیر ب‌ام‌و، متقاضیان می‌توانند در دو طرح شرکت کنند. در طرح اول که افسانه (Legend) نام دارد، مشتری بایستی ماهانه ۲۰۰۰ دلار پرداخت کند. در قبال این هزینه، ب‌ام‌و اجازه می‌دهد تا بسته به سلیقه مشتری یکی از مدل‌های M2، سری ۴، سری ۵ (۵۳۰e پلاگین هیبریدی) و اکس ۵ را در اختیار شخص قرار دهد.

در طرح دوم (BMW M)، متقاضی می‌تواند با پرداخت اشتراک ماهیانه ۳۷۰۰ دلار، یکی از مدل‌های M4، M5، M6 کروک، X5M و X6M را در اختیار داشته باشند. هزینه‌های اعلام شده شامل بیمه، نگهداری و تعمیر خودروهاست که ب‌ام‌و مسئولیت این وظایف را بر عهده دارد. البته برای شروع این طرح، مشتریان باید با پرداخت مبلغ ۵۷۵ دلار به عضویت سرویس ب‌ام‌و درآیند و حداقل یک تعهد ۳۲ روزه را قبول کنند. در قبال این اشتراک، ب‌ام‌و خودروها را با مخزن پر بنزین به متقاضیان تحویل می‌دهد. افراد با عضویت در این طرح می‌توانند ماهیانه ۳.۲۱۹ کیلومتر رانندگی کنند. هرچقدر از این مسافت مشخص شده، افراد رانندگی نکرده باشند، می‌توانند کیلومتر باقی‌مانده را به طرح بعدی خود منتقل کنند. هم‌چنین اگر شخصی از مسافت اعلام شده، بیشتر رانندگی کرده باشد، باید به ازای هر کیلومتر ۵۰ سنت به شرکت BMW پرداخت کند.

در میان خودروهای ذکر شده، نام سری ۷ به چشم نمی‌خورد. در انتها اگر به هر دلیلی مشتری علاقه‌ای به ادامه این طرح نداشته باشد، می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ دلار قرارداد این سرویس را لغو و فسخ کند. این طرح هنوز فراگیر نشده و ب‌ام‌و تصمیم گرفته از منطقه Nashville این سرویس را راه‌اندازی کند. مشتریان باید چند روز زودتر، طرح و خودرو مورد علاقه خود را به BMW اعلام کنند. البته این اقدام BMW چندان جدید نیست؛ چراکه شرکت‌هایی نظیر پورشه و کادیلاک هم، چنین سرویس مشابهی را راه انداخته‌اند.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امین

    عزیزان این شیوه فروش فقط برای اشخاصی است که سرمایه مشخص دارند ولی credit ندارند. یعنی درامد مشخص و ثابت ندارند.
    جهت اطلاعتون در تمامی کشورهای پیشرفته اگر شما کارمند باشید و حقوق ثابتی دریافت کنید، با توجه به درآمد و عقلتون ماشین رو به شکل credit خریداری میکنید.
    اتفاقا اگر شما برای خرید ماشین در اروپا پول کامل پرداخت کنید به عقلتون شک میکنن!
    این طرح برای کمک به کسانی است که درامد ثابت ندارند ولی سرمایه مشخص دارند در هرجایی از دنیا هم باشید میتونید بخرید! جز ایران خخخخخخخخ

  2. حسین

    ماهی ۱۰ میلیون مگه ریس بانکیم یکم ایناهم قیمت درست بدن مثلا ماهی ۶۰۰ دلار چه خبره ۲۰۰۰ دلار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه