بتمن دهه‌ی هشتادی به «شوالیه‌ی آرکام» می‌آید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت برادران وارنر از محتویات دانلودی جدید بازی «بتمن: شوالیه آرکام» رونمایی کرده است. این محتوای دانلودی شامل کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند هم می‌شود.

سازندگان بازی بتمن جدید می‌خواهند ماشین و لباس فیلم‌های قدیمی بتمن را به بازی اضافه کنند

اگر از طرفداران فیلم‌های «تیم برتون» و مخصوصا بتمن‌های او هستید، احتمالا با شنیدن این خبر که قرار است لباس و ماشین بتمن این فیلم به شوالیه‌ی آرکام اضافه شود، خوشحال خواهید شد. ماشین و لباسی که «مایکل کیتون» (Michael Keaton)، بازیگر نقش بتمن در فیلم‌های تیم برتون استفاده کرده بود، با بیشترین جزییات در شوالیه‌ی آرکام بازسازی شده‌اند.

Bats12

به غیر از این دو آیتم، این محتوای دانلودی هم‌چنین دو مرحله‌ی ماشین‌سواری هم به بازی اضافه می‌کند. این مرحله‌های ماشین‌سواری با الهام از فیلم‌های «بتمن» (نسخه‌ی سال ۱۹۸۹) و «بتمن بازمی‌گردد» ساخته شده‌اند.

BATS2

به غیر از بتمن‌های فیلم‌های تیم برتون، قرار است لباس‌های دیگری هم توسط این محتوای دانلودی به بازی اضافه شوند. لباس‌هایی مثل نسخه‌ی ۱۹۹۰ کت‌وومن، نسخه‌ی ۱۹۷۰ بتمن تعدادی لباس دیگر برای رابین و نایت‌وینگ (Nightwing).

این محتوای دانلودی، قرار است مرداد ماه عرضه شود.

محتوای دانلودی Batgirl هم که یک مرحله با محوریت این شخصیت به بازی اضافه می‌کرد، امروز برای دو پلتفرم ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شد.

عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این محتوای دانلودی، تا درست شدن مشکلات فنی آن به عقب افتاده است.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    آقای میرزایی مجله خوب بازی که هر ماه انتشار بشه و بتونم اشتراک بگیرم، معرفی میکنید. ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه