برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
مرحله یک هشتم جام جهانی 2018

تکلیف ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی۲۰۱۸ مشخص شد. پس از ۱۴ روز با پایان دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۱۶ تیم از دور رقابت ها کنار رفتند و ۱۶ تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. بازی های دور یک هشتم نهایی از روز شنبه آغاز می شود. هر روز دو مسابقه در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار می شود و بعد از ۴ روز، دور یک هشتم نهایی به پایان می رسد. برای دانلود برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ در اندازه بزرگ کافی است روی تصویر انتهای مطلب کلیک کنید.

تیم‌های اروگوئه و روسیه از گروه اول صعود کردند، در گروه دوم تیم های اسپانیا و پرتغال موفق به کسب جواز صعود شدند و در گروه سوم تیم فرانسه صدرنشین شد و دانمارک به عنوان تیم دوم صعود کرد. تیم کرواسی با اقتدار صدرنشین گروه چهارم شد و آرژانتین به سختی به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

در گروه پنجم تیم برزیل مطابق انتظارها صدرنشین شد و سوئیس به عنوان تیم دوم صعود کرد. در گروه ششم یکی از بزرگترین شگفتی های تاریخ جام جهانی رخ داد و آلمان مدافع عنوان قهرمانی برای نخستین بار در تاریخ خودش از صعود به دور بعد باز ماند و در عوض تیم های سوئد و مکزیک صعود کردند. در گروه هفتم تیم های بلژیک و انگلیس صعودی آسان داشتند و در گروه آخر هم تیم کلمبیا صدرنشین شد و ژاپن تنها به دلیل دریافت کارت زرد کمتر نسبت به سنگال به دور بعد راه یافت.

در روز اول، فرانسه – آرژانتین و اروگوئه – پرتغال به مصاف هم می روند. در روز دوم اسپانیا مقابل روسیه میزبان به میدان می رود، کرواسی هم با دانمارک جدال خواهد کرد. برزیل در روز دوشنبه با مکزیک بازی می کند، بلژیک هم با ژاپن دیدار می کند. سوئد و سوئیس با هم تقابل می کنند و انگلیس در آخرین دیدار یک هشتم نهایی، مقابل کلمبیا بازی خواهد کرد.

نکته جالب برنامه مراحل بعدی بازی ها این است که تراکم تیم های قدرتمند در بالای جدول نسبت به پایین جدول بیشتر است، تیم های مدعی برزیل، آرژانتین، فرانسه، پرتغال و بلژیک در قسمت بالایی قرار گرفته اند و به این ترتیب احتمالاً قبل از فینال، شاهد برخورد غول های اروپایی خواهیم بود اما در قسمت پایین، تیم های اسپانیا، انگلیس و حتی کرواسی و یا کلمبیا شانس خوبی برای حضور در فینال دارند.

برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را در زیر ببینید و دانلود کنید:

برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه