برنامه کامل مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018

جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور ۳۲ تیم در پهناورترین کشور جهان برگزار می‌شود. جام جهانی روسیه قرار است از ۲۴ خرداد با بازی افتتاحیه روسیه و عربستان آغاز شود. برنامه و ساعت دقیق برگزاری بازیهای ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را با هم مرور می‌کنیم:

بازی اول: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ ایران- مراکش ورزشگاه سن پترزبورگ

بازی دوم:۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ ایران- اسپانیا ورزشگاه کازان

بازی سوم:۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ ایران- پرتغال ورزشگاه سارانسک

دیجی‌کالا مگ پوستر برنامه کامل مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و سیدهای مختلف آن را برایتان تهیه کرده که می‌توانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید و با کیفیت بالا ببینید.

در مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم بالا می‌آیند که در نهایت به مرحله یک هشتم نهایی می‌رسند. در دور اول بازی‌ های جام جهانی ۲۰۱۸ و در روز افتتاحیه طبق معمول شاهد یک بازی خواهیم بود. به جز روز سوم که بازی‌ها فشرده‌تر برگزار می‌شوند و شاهد چهار بازی از دو گروه C و D خواهیم بود که در ساعت‌های ۱۴:۳۰، ۱۷:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۳:۳۰ برگزار می‌شوند در روزهای دوم و چهارم تا دوازدهم مرحله اول هر روز سه بازی برگزار خواهد شد که ساعت برگزاری آنها ۱۶:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ به وقت ایران است. از روز دوازدهم بازی‌ها که مصادف با چهارم تیرماه است تا پایان مرحله اول دوباره هر روز چهار بازی برگزار می‌شود و در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ شاهد دو بازی همزمان خواهیم بود. مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با سید بندی های جدید و گروه‌های تازه از روز نهم تا دوازدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت. در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی هر روز دو بازی در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد. نوزدهم و بیستم تیرماه بازی‌های مرحله نیمه نهایی انجام می‌شوند. در نهایت در روز ۲۳ تیرماه دیدار رده‌بندی و ۲۴ تیرماه دیدار فینال به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار خواهند شد تا جام قهرمانی این دوره از بازی‌های شب ۲۴ تیر در بیست و پنجمین روز بازی‌ها به دست تیم برنده برسد.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    تشکر خوب بود

  2. Avatar علی

    با سلام ..یه مطلبی در مورد مسابقه پیش بینیتون میخواستم بگم ..توی قوانین مسابقه نوشته اگه نتیجه بازی بصورت دقیق پیش بینی بشه پنج امتیاز . اگر فقط برنده مشخص بشه سه امتیاز(یعنی نتیجه بازی دقیق پیش بینی نشده). اگرم که فقط تفاضل گل درست پیش بینی بشه دو امتیاز(یعنی نه نتیجه بازی درست پیش بینی شده نه برنده بازی). اونوقت بعد از ظهر ۲۵ خرداد (یعنی فقط یک بازی عربستان – روسیه انجام شده بود ) بعضی دوستان رده اول جدول(که نتیجه بازی رو بصورت دقیق پیش بینی کرده بودن) ۳۳ متیاز داشتند یعنی هم پنج امتیاز هم سه امتیاز هم دو امتیاز بهشون تعلق گرفته جمع شده ضربدر سه شده به علاه سه امتیاز سوالات متفرقه شده سی و سه امتیاز! در حالی که طبق قوانین شما باید بهشون یک پنج امتیاز میدادین که ضربدر سه بشه به علاوه سه امتیاز سوالای متفرقه بشه کلا ۱۸ امتیاز…توی مثالی هم که اوردین توی قوانین مسابقه همین اشتباه رو کردین…پس یا باید متن قوانین مسابقه رو تغییر بدین یا منطق محاسبه امتیازارو ..چون با متن قوانین همخوانی نداره.

  3. Avatar بهزاد معصوم وند

    پس مسابقه پیشبینی تون کجاشت؟؟؟؟

  4. Avatar مهشاد

    خسته نباشید
    با عرض معذرت دو تا از بازی های رو ساعتشو جابه جا زدید. خواستم اگر امکانش هست چک بفرمایید.
    گروه C
    دانمارک – استرالیا ۱۶:۳۰
    فرانسه – پرو ۱۹:۳۰

    گروه H
    لهستان – سنگال ۱۹:۳۰
    کلمبیا – ژآپن ۱۶:۳۰

  5. Avatar حمیدرضا دقیق

    عجب پوستری ! ممنون از شما

  6. Avatar ابوالفضل

    فینال بین آلمان و برزیله و آلمان قهرمان می شه میگی نه نگاه کن!

  7. Avatar شایان

    تاریخ بازی اسپانیا – مراکش رو اشتباه زدید ۴:۳۰ pm درسته

  8. Avatar امین

    دیدار پرتغال مراکش ۳۰ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ برگزار میشه شما زدین ساعت ۲۲:۳۰

  9. Avatar علیرضا

    ایران قهرمان میشه ☺

    1. Avatar خسته

      نه بابا چهار میشه من مطمئنم

      تو گروه خودش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه