بهترین جایگزین‌های پلی استور گوگل برای دانلود اپلیکیشن

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
اندروید اپلیکیشن

پلی استور گوگل اولین و بهترین مرجع دانلود برای اپلیکیشن‌های اندرویدی است. این مرجع امن و قابل اطمینان است و با بیش از ۱.۶ میلیون اپلیکیشن، بزرگترین مجموعه‌ی برنامه‌های اندرویدی را دارد. البته اپ استورهای دیگری هستند که کلکسیون بزرگی از برنامه‌های اندرویدی را ارایه می‌دهند و هر یک ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد.

 مخصوصا با توجه به اینکه ما کاربران ایرانی نمی‌توانیم به بسیاری از برنامه‌های پلی استور دسترسی داشته باشیم، بد نیست که مراجع دیگری هم برای دانلود برنامه بشناسیم. این پنج مورد در مقایسه با دیگر مراجع، شناخته شده‌تر و قابل اعتمادتر هستند.

۱. اپ استور آمازون

اپ استور آمازون بعد از پلی استور گوگل بیشترین محبوبیت را به عنوان یک مرجع دانلود اپلیکیشن دارد. این پلتفرم بیش از ۰٫۴ میلیون اپلیکیشن رایگان و پولی دارد و به طور مرتب برنامه‌های جدید اضافه می‌کنند. رابط کاربری آن شبیه به پلی استور است و همه‌ی اپلیکیشن‌ها مطابق استاندارد دسته‌بندی شده‌اند و به راحتی می‌توان برنامه‌ی مورد نیاز را پیدا کرد.

جالب‌ترین ویژگی اپ استور آمازون برنامه‌های رایگانی است که روزانه ارایه می‌دهد. آمازون هر روز یک برنامه‌ی پولی را کاملا رایگان برای دانلود ارایه می‌دهد.

Amazon-Appstore

۲. Getjar

Getjar یک اپ استور چندپلتفرمی است که برنامه‌هایی برای گوشی‌های اندرویدی ارایه می‌دهد. این سرویس قبل از اندروید فعالیت خود را شروع کرده بود، اما در کنار این سیستم عامل رشد کرد. برنامه‌ها براساس دسته‌های‌شان در Getjar تقسیم‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند مثل پلی استور به برنامه‌ها امتیاز دهد. علاوه بر این، این مرجع دانلود اپلیکیشن هم یک Appday دارد که برنامه‌های پولی را رایگان ارایه می‌دهد. البته Getjar یک ویژگی آزاردهنده دارد و گاهی اوقات برای دانلود اپلیکیشن‌های رایگان باید تبلیغ تماشا کنیم یا فرم نظرسنجی پر کنیم.

Getjar-appstore

۳. F-Droid

F-Droid یک اپ استور است که به طور خاص برنامه‌های رایگان و متن باز ارایه می‌دهد. اگر شما از این نوع برنامه‌ها، خوش‌تان می‌آید، F-Droid مرجع خوبی برای شما است. اما به خاطر برنامه‌های رایگان و متن بازش شاید همیشه برنامه‌های جذابی پیدا نکنید.

F-Droid-appstore-android

۴. Aptoide

«اپ‌توید» هم یک جایگزین دیگر برای پلی استور است که برنامه‌های خوب را در رابط کاربری مشابه گوگل ارایه می‌دهد. همچنین بعضی از برنامه‌های پولی را به همراه تبلیغات، رایگان ارایه می‌دهد. اگر شما با تبلیغ مشکلی ندارید؛ شاید بتوانید برنامه‌های پولی مورد علاقه‌تان را به صورت رایگان از اپ‌توید دانلود کنید.

Aptoide-appstore-android

۵. AppBrain

اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌های پولی را رایگان دانلود کنید، «اپ‌برین» مرجع مناسبی است . توسعه‌دهندگان هر از گاهی برنامه‌هایشان را به طور رایگان در این مرجع قرار می‌دهند تا کاربران بیشتری با برنامه‌های آنها آشنا شوند.

اپ‌برین علاوه بر اپلیکیشن‌های رایگان، رابط کاربری خوبی هم دارد و امکان امتیاز و نقد بررسی اپلیکیشن‌ها هم وجود دارد. همچنین هر روز و هر هفته نموداری از برنامه‌ها ارایه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید اپلیکیشن‌های جذابی پیدا کنید.

AppBrain-appstore-android

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. آریا

    ببخشید.میخواستم ببینم که کدوم از این مارکت ها بازیه لیمبو رو داره.چون من از play store میام بریزم میگه برای کشورتون نمیشه

  2. Paeezvash

    خدایا شکرت که این همه نابغه به ایران دادی??
    دوستان نابغه خانم غلامی گفتن به بسیاری از برنامه ها!!!
    نگفتن که همه ی برنامه ها!
    متاسفانه ما یه اسفالت یاد گرفتیم واسه هر چیزی بکار میبریم ( از اپ استور تا گوشی …)
    دوستی که میگی من بدون مشکل…
    برو ببینم وایبر و واتس اپ _فیفا١۵ و … رو میتونی دانلود کنی؟؟
    دوستان خواهش میکنم متن ها رو با دقت بخونید
    طرف)زحمت کشیده وقت گذاشته واسه ما همچین مطلبی رو اماده کرده
    بعد ما خط اولشو میخونیم و سریع میریم پایین صفحه کامنت انتقادی و من بلدم و تو بلد نیستی نوشتن.
    تشکر از خانم غلامی و تیم دیجی کالا مگ??❤️

  3. حسن

    بازار / پلازا /کندو /مایکت /ایران اپس !!!!

  4. navid

    نه دوستان یه سری برنامه ها رو اجازه نمیده مگر با فیلتر شکن…مثلا برنامه google settings که اگر این برنامه ابدیت نشه بیشتر برنامه های اندرویدی کار نمیکنن…و مینویسه این This app is not available in your country بعدشم اون برنامه هایی که شما میخواین و سرچ میکنین رو نمیاره متفرقه رو میاره و همچنین شکل google play فرق میکنه…شما یه بار عادی برید بار دیگه با فیلتر شمن برید متوجه میشید چی میگم…
    راه هایی هم که دوستان گفتن درسته اما دردسر ساز در واقع راحت نیستیم باهاش دیگه قبول کنید…باید دور بزنیم…در ضمن ابدیت های نرم افزاری رو هم دیر تر از بقبه اپ استور ها میده یا اصلا نمیده…
    بعدشم نمیدونم چرا خانم غلامی زهرا نویسنده این مطلب جایگزین ایرانی رو ننوشتن!!!!؟؟ در کشور چین بیشتر مردم از اپ استور های ملی شون استفاده میکنن…تو ایران هم همینطور…خیلی ها از بازار و مایکت استفاده میکنن

  5. هادی

    من هیچ مشکلی با google play ندارم !!! تازه امتیاز هم به اپلیکیشن هاش می دم و comment هم می ذارم!!! از قندشکن (!) ام استفاده نمی کنم

  6. Ali S

    تمام این اپ استور ها تو ایران آزاده؟

  7. علی

    در مجموع بنظرتون کدوم از بقیه بهتره؟
    کدومشون برنامه هاش اویلبل تره؟

    1. NO MORE iPHONE

      خب معلومه دیگه play store

  8. ali

    کی گفته پس چرا من می تونم دان کنم؟؟؟
    مثل asphalt 8 -mortal kombat x-modern combat 5 :black out-N.O.V.A 3- turbo fast-fight back
    کی بیشتر این بازیها محبوب و حجم های دانلود بالای ۱.۵ گیگ هست.
    اینا محبوب نیستن یا clash of clans من دارم از play store دان میکنم بدون حتی قند شکن

  9. مهدی

    ممنون جالب بود

  10. فرامرز

    ببخشید توی متن شما گفتین که کاربران ایرانی نمیتونن به بعضی از اپلیکیشن های پلی استور گوگل دسترسی داشته باشند!!!
    اما الآن که ما ایرانی ها خیلی راحت میتونیم هر نرم افزاری رو دوست داشتیم از پلی استور گوگل دانلود و نصب کنیم. من خودم بارها ازش دانلود کردم بدون هیچ مشکلی….و هیچ محدودیتی هم برای ایرانی ها نداره. پس مشکل کجاست که شما در متن به اون اشاره کردین؟

    1. به خاطر تحریم، گوگل یه سری از اپلیکیشن‌های خوب و مهم رو تو پلی استور ارایه نمیده و میگه This app is not available in your country

      1. فلاح

        با سلام
        مشکل خاصی نیست ،‌فقط یک بار با قندشکن اون اپلیکیشن را نصب کنید بعد از اون به روزرسانی میشه و دیگه نیازی به قندشکن نیست یا از طریق کامپیوتر با اکانتتون توی گوگل پلی اون نرم افزار را نصب کنید ، اتوماتیک روی گوشی نصب می شود .
        اطمینان هیچ کدوم از این فروشگاهها مثب گوگل نیست … من خودم تجربه aptoide را دارم .

      2. HOSEIN

        اگه یه بار یه گیفت مارت گوگل بزنید و برنامه باهاش بخردید دیگه کاملا باز میشه براتون و باچنین پیامی مواجه نمیشید درضمن دیجیکالا مارکت های blackmart / بازار / پلازا /کندو /مایکت /ایران اپس /رو هم نگفتی

      3. پیمان صنیعی پور

        البته راه حل هم داره،
        راه اول-شما از نسخه وب گوگل پلی با استفاده از PC، به داخل حساب کاربری خودتون sign in کنید، سپس هر نرم افزاری را که خواستید دانلود کنید. بعد از چند لحظه پس از اتصال گوشی تون به اینترنت اپلیکیشن به صورت اتوماتیک دانلود خواهد شد.
        راه دوم: وارد حساب کاربری گوگل خودتون بشد. سپس در گوگل اپ مورد نظر را جستجو کنید و وارد نتیجه مربوط به گوگل پلی بشید .سپس مراتب قسمت دوم راه اول را ادامه بدید.
        راه حل حل های مذکور احتیاج به هیچ برنامه گذر ار تحریم ندارد.

      4. فرشید

        اکانت های قدیمی گوگل به غیر از دول آپ به همه بخش های پلی دسترسی دارن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه