بهترین گوشی‌هایی که در سال ۹۵ می‌توانید بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

این روز‌ها اقلام زیادی در لیست خرید افراد قرار می‌گیرند. احتمالا سبد خرید عید شما هم مثل بقیه‌ی مردم پر باشد؛ اما معمولا گوشی‌های موبایل در این لیست جایی ندارند یا اگر هم دارند، حضورشان کم‌رنگ است. در این مقاله قصد داریم شما را ترغیب کنیم، خودتان را برای خرید یک گوشی همه‌فن‌حریف در سال جدید آماده کنید؛ یا حتی اگر قصد دارید قبل از ایام سال نو، گوشی بخرید کمی دست نگه دارید تا با ورود نمایندگان پرقدرت شرکت‌های مختلف در سال ۱۳۹۵ به کشورمان، بتوانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید تا علاوه بر خرید گوشی جدید، خیال آسوده‌ای هم از انتخابتان داشته باشید. گوشی‌های این لیست دست‌چینی از بهترین‌های بازار هستند که به‌طور حتم پس از گذشت زمان نه‌چندان زیادی از سال ۱۳۹۵ در ایران حضور خواهند داشت. در این راهنمای خرید با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌‌

Samsung Galaxy S7/S7 Edge

این روزها زمزمه‌هایی از حضور این گوشی به‌صورت غیرقانونی در بازار ایران به گوش می‌رسد. پرچم‌داران جدید سامسونگ تلفیقی از نسل ۵ و ۶ سری گلکسی (Galaxy S5 و Galaxy S6) این شرکت هستند؛ گلکسی S7‌ و S7 Edge شاید از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به گلکسی S6 داشته باشند، اما دو قابلیت مقاومت بالا در برابر آب و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی (microSD) را از نسل پنجم  (Galaxy S5) با خود به این نسل آورده‌اند.

s7

گلکسی S7 را شاید بتوان بهترین گوشی اندرویدی این روزهای بازار گوشی‌های‌ هوشمند دانست. این گوشی به نمایشگری ۵٫۱ اینچی مجهز شده و سخت‌افزاری قدرتمند همراه با چهار گیگابایت رم دارد که حتی برای انجام سنگین‌ترین پردازش‌ها هم بیش‌ازحد کافی به نظر می‌رسد. در مقابل S7 Edge قرار دارد که با همین مجموعه‌ی سخت‌افزاری به نمایشگری ۵٫۵ اینچی با لبه‌های منحنی مجهز شده تا قدرت و زیبایی را در کنار هم برای کاربرش به ارمغان می‌آورد.

قابلیت‌های جدید دیگری مثل روشن‌ بودن همیشگی نمایشگر و دوربین اصلی فوق‌العاده‌ با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دریچه‌ی دیافراگم f/۱٫۷ به ارزش خرید این دستگاه‌ها می‌افزایند. دوربین گلکسی‌های جدید تا دندان به فناوری‌های جدید مجهز شده تا بتواند با سایر رقبای سرسخت بازار، رقابت قابل‌قبولی داشته باشد. مطالعه‌ی نقد و بررسی تخصصی گلکسی S7 Edge

Digi_Buy_Label5-1

‌‌‌

LG G5

جدیدترین گوشی ال‌جی را می‌توان از حالا، نوآورانه‌ترین گوشی سال ۹۵ دانست. از همین حالا می‌توان گفت این گوشی با قابلیت ماژولاری که برایش درنظر گرفته شده، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

LG G5

اما موردی که G5 را اندکی کم‌فروغ‌تر از نسل قبلی می‌کند، طراحی نه‌چندان دل‌چسب آن است. در مقایسه با ال‌جی G4، نمایشگر G5 کمی کوچک‌‌تر شده، باتری هم ظرفیت کمتری دارد، در مقابل سخت‌افزار چند پله‌ای صعود کرده؛ چهار گیگابایت رم و قدرتمندترین اسنپ‌دراگون بازار، قدرت فوق‌العاده زیادی را به G5 تزریق کرده‌اند.

پر بیراه نیست، اگر همه‌ی این موارد برای خریداران ال‌جی G5 اهمیت کمی داشته باشند. بیایید کمی خوش‌بینانه به موضوع نگاه کنیم، چیزی که می‌تواند فروش این گوشی را متحول کند، دوربین‌های بی‌نظیر این گوشی هستند. دو دوربین با سنسور‌های ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی که در دو درجه‌ی عریض و سنتی تصاویر کم‌نظیری ثبت می‌کنند، می‌توانند هر خریداری را برای خرید G5 وسوسه‌ کنند. ویدیوی نگاه اولیه به LG G5

Digi_Buy_Label5-1

‌‌‌‌‌

Sony Xperia X Performance

سونی برای عقب نماندن از رقبا قصد دارد، سه گوشی جدید را در سال ۱۳۹۵ وارد بازار ایران کند. بهترین گوشی این مجموعه، گوشی اکسپریا X Performance است که به قدرتمندترین تراشه‌ی شرکت کوالکام مجهز شده است.

xperformance

این گوشی هم مثل باقی گوشی‌های سونی در مقابل آب، مقاومت بالایی دارد و از قابلیت‌های کم‌نظیرش می‌توان به دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی‌اش اشاره کرد. همچنین طبق سنت سونی از دو اسپیکر در این گوشی استفاده‌شده تا تجربه‌ی مولتی‌مدیای متفاوتی را برای کاربرش رقم بزند.

اکسپریا X Performance می‌تواند از هر لحاظ یکی از بهترین‌های بازار در سال جدید باشد. طراحی ظاهری زیبا و جمع‌وجور، نمایشگری بزرگ با تراکم پیکسلی بالا، حسگر اثرانگشت، امکان استفاده از دو سیم‌کارت در کنار کارت حافظه‌ی جانبی، باتری با ظرفیت مناسب، در کنار هم می‌توانند تجربه‌ی خرید خوبی را برای شما داشته باشند.

Digi_Buy_Label5-1

‌‌‌‌

Huawei Mate 8

در طول این چند سال شاهد پیشرفت چشم‌گیر هواوی در بخش موبایل بوده‌ایم. بسیاری در این فکر هستند که این پیشرفت فقط با تبلیغات به‌دست ‌آمده است، اما با عرضه‌ی گوشی میت ۸ معادله‌های کمی به هم ریخت و هواوی نشان داد که این پیشرفت واقعی بوده و هواوی هم لایق آن است.

Huawei_Mate_8_Review_01

سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین، صفاتی هستند که هنگام استفاده از نام میت ۸ بر زبان جاری می‌شوند. واقعا این گوشی با کمک تراشه‌ی اختصاصی هواوی به طرز عجیبی  قدرت کم‌نظیرش را به رخ رقبا کشیده است.

علاوه بر این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، جا دادن نمایشگری ۶ اینچی در قابی کوچک، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی که در هر شرایط و در چشم برهم زدنی تصاویر مطلوبی ثبت می‌کند، حسگر اثرانگشت و جدیدترین نسخه از اندروید از ویژگی‌های این غول دوست‌داشتنی هواوی هستند. مطالعه‌ی نقد و بررسی هواوی میت ۸

Digi_Buy_Label5-1

‌‌‌‌‌

آیفون ۴ اینچی جدید

اگر از طرفداران آیفون باشید، حتما اخبار را دنبال می‌کنید و می‌دانید در حال حاضر ۳۳ درصد از گوشی‌های فعال آیفون، نمایشگری ۴ اینچی دارند. از همین رو اپل تصمیم گرفته تا در اقدامی مشتری‌پسند، آیفون ۴ اینچی جدیدی را در ۲ فروردین ۹۵ معرفی کند. این گوشی به احتمال زیاد با نام آیفون SE معرفی خواهد شد.

آن‌چه در تصویر بالا می‌بینید، تصاویر رندر شده هستند. محصول نهایی می‌تواند ظاهر کاملا متفاوتی داشته باشد.

آن‌چه در تصویر بالا می‌بینید، تصاویری رندر شده هستند. محصول نهایی می‌تواند ظاهر کاملا متفاوتی داشته باشد.

اگر شما هم به کوچک و جمع‌وجور بودن گوشی اعتقاد دارید، می‌توانید منتظر رونمایی از این گوشی بمانید و آن را به عنوان یکی از گزینه‌های خرید سال جدید در نظر بگیرید. به‌درستی نمی‌توان در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اظهارنظر کرد، اما این گوشی احتمالا با تراشه‌ی A9 اپل، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، در دو حافظه‌ی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی و در سه رنگ صورتی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. البته هنوز این اطلاعات فنی به‌طور کامل تایید نشده‌اند. به هرحال تا چند روز دیگر همه چیز در مورد آیفون ۴ اینچی جدید اپل مشخص می‌شود.

اگر شایعات درست از آب دربیایند و این گوشی بازه‌ی قیمتی خوبی داشته باشد، آیفون ۴ اینچی جدید، شانس فروش بسیار بالایی را در بازار ایران خواهد داشت. از طریق لینک زیر جدیدترین شایعات مربوط به آیفون ۴ اینچی اپل را مطالعه کنید:

همه‌ی آن‌چه تا این لحظه درباره‌ی آیفون ۴ اینچی جدید می‌دانیم 

   ‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۷ دیدگاه
  1. Avatar Armin

    به نظر من LG G5 عالیه

  2. Avatar علی

    بچه ها بحث های الکی نکنید همه ی این گوشی ها (حتی اونایی که تو این بررسی نیستن)عالی ان
    چه از نظر سرعت و دوربین و….ولی خودمون باید ببینیم کدومو بیشتر دوس داریم
    اگر ضدآب بودن وبدنه شیشه فلز و سخت افزار قوی (که البته همشون دارن اما اس ۷ چون گیم لانچر داره بهتره )براتون مهمه قطعا گلکسی اس ۷
    اگر بلند گو های قوی مهمه مطمعنا sony xp
    اگه طراحی نوآورانه(یعنی طراحی که تو هیچ گوشی نباشه )بدون شک جی۵
    اگه برند مهم نیست و صفحه بزرگ میخواین میت۸
    اپل هم که بحثش جداست چون سیستم عاملش فرق میکنه و ای او اس مسلما بهتره از همس و سریعتره ولی بعضیا دوسش ندارن (مثل من)
    برای اونم که ثابت کنم طرفدار هیچکدوم نیستم اعلام میکنم گوشی خودم nokia c7-00 هستش

    1. Avatar بهار

      گوشی قبلی منم nokia c7 بود واقعا که گوشی شاهکاریه البته زمان خودش چون سیستم عامل اندروید نداره

  3. Avatar Hasan

    سلام . شماره ۱ باید g5 باشه ، شماره ۲ v10 ,بعد s7 ….

  4. Avatar هادی

    من که فقط htc و lg رو قبول دارم چون هم هرساله نواوری میزنن و هم همیشه گوشیای با کیفیتی درت میکنن بنظر من سامسونگ خیلی خیلی ضعیف شده .

  5. Avatar Masoud

    همه خوبن اما htc یه چیز دیگس،کافیه m8 بهترین سال ۲۰۱۴ رو دستتون گرفته باشین،
    M9 plus که جای خود داره …
    بازم میگم m9 plus?

    1. Avatar Ali S

      ببخشید m8 تو کدوم سایت شد بهترین سال ۲۰۱۴؟

    2. Avatar عرفان

      منم موافقم

  6. Avatar ناشناس

    واقعا متاسفم که وبسایتی مثل دیجیکالا انقدر ویندوزفون رو پایین تر از بقیه میدونه.
    الان دیگه همه میدونن Lumia 950 و Lumia 950 XL خیلی گوشی های قدرتمندین.

  7. Avatar Amirreza

    xiaomi mi5 یادت رفت

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه