بیش از ۵ میلیون نفر Hitman بازی می‌کنند

۱۵ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خبری خوشحال کننده درباره‌ی قسمت جدید مجموعه بازی‌های «هیتمن» (Hitman) منتشر شده است: بیش از ۵ میلیون بازی‌کننده در حال حاضر Hitman بازی می‌کنند. این خبر را استودیوی بازی‌سازی IO Interactive دیروز اعلام کرد.

استودیوی بازی‌سازی IO Interactive هنوز هم تمام و کمال از بازی‌شان پشتیبانی می‌کند.

این خبر نه تنها برای استودیوی بازی‌سازی IO Interactive خوب است، بلکه بازی‌کننده‌ها و طرفداران هیتمن هم می‌توانند خوشحال باشند. چون موفقیت Hitman جدید می‌تواند ساخت و عرضه‌ی فصل دوم این بازی را تایید کند.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، استودیوی سازنده‌ی مجموعه بازی‌های هیتمن که هفت-هشت سالی زیر نظر شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) فعالیت می‌کرد، از یکی دو ماه گذشته، مستقل شده است. شرکت اسکوئر انیکس گفت که سرمایه گذاری در IO Interactive ضرر مالی زیادی را برای آن‌ها نتیجه داده است و در نتیجه می‌خواهند سرمایه‌های خود را از استودیوی سازنده‌ی هیتمن خارج کنند.

شایعات می‌گفتند که استودیوی IO Interactive مشغول ساخت فصل دوم بازی Hitman بوده است؛ طوری که قرار بوده فصل دوم این بازی تا پایان سال جاری میلادی یا در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شود. با این حال، مشکلات اخیر IO Interactive و اسکوئر انیکس، روند ساخت فصل دوم هیتمن را با مشکل مواجه کرده‌اند.

استودیوی بازی‌سازی IO Interactive هنوز هم تمام و کمال از بازی‌شان پشتیبانی می‌کند و بازی‌کننده‌های Hitman می‌توانند منتظر بروزرسانی چالش‌های جدید این بازی و ده Contract جدید تا پایان ماه باشند. این استودیو حتی برنامه‌های بزرگتری برای Hitman دارد. قرار است در ماه شهریور، بسته‌ی چالش‌های بزرگی برای این بازی عرضه شود.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه