تاریخ عرضه‌ی بازی ایرانی Children of Morta مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز در جریان برگزاری نشست خبری استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار پیرامون رویداد LevelUp، امیر حسین فصیحی مدیر استودیوی بازی‌سازی فن‌فزار در لابه‌لای صحبت‌هایش به تاریخ عرضه‌ی بازی «فرزندان مورتا» (Children of Morta) اشاره کرد.

بازی Children of Morta در اواخر شهریور ماه برای کامپیوترهای شخصی و شبکه‌ی استیم عرضه می‌شود.

فصیحی پس از صحبت درباره‌ی موفقیت بین المللی بازی Shadow Blade و عرضه‌ی آن روی کنسول پلی‌استیشن ۴ به این موضوع اشاره کرد که بازی فرزندان مورتا از هم اکنون مورد توجه گیمرهای خارجی قرار گرفته و موفقیت این بازی روی Kickstarter هم به همین موضوع اشاره می‌کند. او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت که این عنوان در اواخر شهریور ماه (سپتامبر ۲۰۱۶) برای کامپیوترهای شخصی و شبکه‌ی استیم عرضه خواهد شد.

1b112b49204fec2833f68d589cc649e8_original

گیمرها در بازی فرزندان مورتا در نقش اعضای خانواده‌ای قرار می‌گیرند که برای نجات سرزمین‌شان با موجودی شیطانی مبارزه می‌کنند. خانواده‌ی «برگسون» (Bergsons) در کوهستانی به نام «مورتا» (Morta) زندگی می‌کنند و به عنوان نگهبان‌های این سرزمین شناخته می‌شوند؛ اما یکسری اتفاقات عجب رخ می‌دهد و سرزمین زیبای مورتا روبه نابود می‌رود و تمام موجودات زنده به هیولاهای مختلف تبدیل می‌شوند. اینجاست که خانواده‌ی برگسون سعی می‌کنند تا از سرزمین خودشان در برابر نیروی شیطانی که باعث از بین رفتن همه چیز شده، محافظت کنند. در این بازی در نقش تمام اعضای خانواده قرار خواهید گرفت که هر کدام آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

3af48fe5283b604452ac5d0405d285db_original

 بازی به سبک «بزن و بکش» (Hack and Slash) ساخته شده و از المان‌‌های نقش ‌آفرینی بهره می‌برد؛ اما موضوعی که باعث شده که این عنوان زیبا و جالب توجه باشد، فضای هنری آن است. عنوان فرزندان مورتا به سبک Pixel Art و بازی‌های کلاسیک دو بعدی ساخته شده است. با توجه به عکس‌ها و تریلرهایی هم که از این بازی منتشر شده، فضای فانتزی بازی بسیار خوب از کار درآمده. استفاده از موسیقی ارکسترال هم حس حماسی خاصی به این عنوان بخشیده و هیجان بازی را چند برابر کرده است.

249b3bfc04b55b80032b527f08fafc77_original

در حال حاضر این بازی برای کامپیوترهای ویندوز، مک  و لینوکس در حال ساخت است؛ اما احتمال عرضه‌ی آن برای کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و Wii U هم بسیار زیاد است.

‌‌‌

E3_News

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. zizigolo

    ببین چی ساختن.واقعاً به کجا میخوان برسن اینا.

    1. محمد

      خوب اگه بازی Pixel Gun 3D بازی کرده باشید میفهمید این چه بازی هست.بازیPixel Gun 3D بیشترین رای رو آورد.بازی که ایرانی نبود ولی به این سبک بود.

  2. amir

    oh my god چه گرافیکی!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه