[E3 2016] تاریخ عرضه‌ی بازی ReCore به همراه دو تصویر جدید از این عنوان لو رفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی ReCore از جمله عنوان‌هایی بود که در نمایشگاه E3 2015 در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد. این بازی توسط «کیجی اینافونه» (Keiji Inafune) خالق مجموعه بازی‌های Metroid Prime برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی در حال ساخت است. از زمان معرفی این عنوان تا امروز، چیزی از بازی منتشر نشده. در حالی که انتظار داشتیم از ReCore اطلاعات بیشتری در کنفرانس E3 2016‌ مایکروسافت منتشر شود، تاریخ عرضه‌ و تصاویری از این عنوان به بیرون درز کردند.

شایعات می‌گویند که بازی ReCore در تاریخ ۲۵ شهریور ماه منتشر می‌شود.

براساس اطلاعات لو رفته، بازی ReCore در تاریخ ۲۵ شهریور ماه راهی بازار می‌شود. این اطلاعات توسط یکی از کاربران سایت NeoGAF لو رفته که چند ساعت پیش تصاویر بازی Dead Rising 4 را زودتر از معرفی رسمی منتشر کرده بود.

انتظار داریم این اطلاعات فردا در کنفرانس مایکروسافت رسما تایید شوند. به احتمال زیاد اولین تریلرها از روندبازی این عنوان هم منتشر خواهند شد.

تا اینجای کار می‌دانیم که در بازی ReCore، گیمرها در نقش آخرین انسان باقی‌مانده روی زمین قرار می‌گیرند که با یک ربات دوست شده است. او با این ربات ماجراهای مختلفی را در دنیایی کاملا داینامیک و مرموز پشت‌سر خواهد گذاشت. سال گذشته گفته شده بود که این بازی در بهار سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود که به نظر می‌رسد تاریخ منتشر شدن آن با تاخیر مواجه شده است.

در ادامه می‌توانید دو تصویر لو رفته از بازی را ببینید:

ReCore-Date-Leaked

ReCore-Date-Leaked_002

ReCore-Date-Leaked_003-600x818

‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ
‌‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه