تریلر بتا Black Ops 4 برای اولین بار حالت بتل رویال بازی را نشان می‌دهد

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Call of Duty: Black Ops 4

زمان زیادی تا شروع بتا چند نفره‌ی قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» باقی نمانده است. شرکت بازی‌سازی اکتیویژن هم برای اینکه این موضوع را به بازی‌کننده‌ها یادآوری کند و در عین حال کمی از محتوایی که می‌توانند تجربه کنند را نشان‌شان دهد، تریلری تازه از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است؛ تریلری که برای اولین بار حالت بتل رویال این بازی را نشان‌مان می‌دهد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در روز ۲۰ مهر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

البته تریلر عملیات سری ۴ بیش از هر چیز روی دیگر حالت‌های چند نفره تمرکز دارد تا بخش بتل رویال این بازی. با این حال، حدود ۱۵ ثانیه می‌توانیم این بخش را که «بلک‌آوت» (Blackout) نام گرفته، در تریلر منتشر شده ببینیم. همین مقدار کافی است که تا اطلاعات خوبی از بخش بلک‌آوت کسب کنیم.

برای مثال، می‌بینیم که دو گروه با یکدیگر درگیر شده‌اند، دو گروه که هر کدام چهار نفر عضو دارند. می‌توانیم به سادگی نتیجه‌گیری کنیم که حالت بتل رویال Black Ops 4 هم مثل دیگر بازی‌های این سبک یعنی فورت‌نایت یا PUBG می‌گذارد چه به صورت تک نفره و چه به صورت گروهی بازی کنید.

نکته‌ی دیگری که به چشم‌مان می‌آید، شخصیت‌هایی است که برای حالت بلک‌آوت طراحی شده. شخصیت‌های این بخش با حالت معمولی چند نفره‌ی مجموعه بازی‌های ندای وظیفه فرق می‌کند. شخصیت‌های بخش بلک‌آوت به نظر امکانات و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار زیادی دارند. برای مثال شخصیتی را می‌بینیم که پیرهن و شلوار پوشیده و از طرف دیگری شخصیتی که لباس چرم به تن کرده است. یک شخصیت زن هم آن گوشه‌ها به چشم می‌خورد. احتمالا بخش بلک‌آوت در Black Ops 4 به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد شخصیت خودشان را بسازند و شخصی‌سازی کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4

تریلر بتا نهایتا به این موضوع اشاره می‌کند که فعلا قرار نیست بتوانید بخش بتل رویال را تجربه کنید. نسخه‌ی آزمایشی Call of Duty: Black Ops 4 از روز سوم آگوست، یعنی سه روز دیگر، روی پلی‌استیشن۴ آغاز می‌شود. یک هفته پس از شروع، روی کامپیوتر و ایکس‌باکس وان هم می‌توان بتا Black Ops 4 را تجربه کرد. یک بتا به صورت جداگانه برای بخش بتل رویال در نظر گرفته شده است، ولی هیچ جزییاتی از آن در دسترس نیست.

می‌توانید در ادامه تریلری که از بخش چند نفره‌ی Black Ops 4 منتشر شده است را ببینید. برای اولین بار در مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، قرار نیست Black Ops 4 یک بخش داستانی داشته باشد. در عوض، سازندگان بازی سه حالت زامبی، یک بخش چند نفره‌ی معمول و یک بخش بتل رویال در بازی قرار داده‌اند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه