تریلر جدید Shadow of War به مناسبت گیمزکام ۲۰۱۷ منتشر شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در طول مراسم دیشب مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۷، شاهد نمایش چند تریلر بازی بودیم. بهترین تریلر نمایش داده شده بدون شک برای قسمت دوم بازی «سایه‌ی موردور» (Shadow of Mordor) بود. تریلر جدید «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ» (Middle-earth: Shadow of War) به هیولاهای این بازی می‌پردازد.

سایه جنگ قرار است در روز ۱۰ اکتبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در تریلر تازه‌ی سایه‌ی جنگ، می‌توانیم مجموعه‌ی زیادی از هیولاها و جانوران سرزمین میانه را ببینیم؛ جانورانی که بخشی از حیات وحش این منطقه هستند. با این حال،‌ بخش جالب‌تر این تریلر جدید،‌ نمایش غولآخرهای بازی است. می‌توانیم «بالروگ» را هم در این تریلر ببینیم؛ هیولای بزرگی که «گندالف» بعدها با او دست و پنجه نرم می‌کند.

سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ مثل قسمت اول این بازی، یک اکشن ماجرایی محیط-باز است. بازی‌کننده‌ها در نقش «تالیون» به مبارزه با سائوران می‌روند. برخلاف بازی قبلی، تالیون این بار خودش هم یک حلقه دارد؛ حلقه‌ای که توسط سازنده‌ی حلقه‌های قدرت برای او ساخته شده است.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید Middle-earth: Shadow of War را ببینید. این بازی قرار است در روز ۱۰ اکتبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. قرار است در همین روز، یک باندل ایکس‌باکس وان ایکس هم به همراه سایه‌ی جنگ وارد بازار شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه