تریلر جدید Tekken 7 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد، زمستان امسال یا اوایل بهار سال آینده، می‌توانیم تکن ۷ (Tekken 7)‌ را روی کنسول‌های خانگی و کامپیوتر بازی کنیم. شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» (Bandai Namco) هم در راستای این موضوع، مشغول انتشار تریلرهای مختلف از این بازی است. تریلر جدید تکن ۷، شخصیت «میخوئل کابایرو» (Miguel Caballero) را به تصویر کشیده است.

تکن ۷ قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود.

شخصیت میخوئل، برای اولین بار در تکن ۶ معرفی شد و بخشی مهم از داستان این بازی بود. در تریلر جدید تکن ۷ می‌توانیم ببینیم که این مبارز اسپانیایی، پس از مرگ خواهرش، می‌خواهد از خانواده‌ی کازاما انتقام بگیرد. در تریلر می‌بینیم که میخوئل مصمم به سمت «جین کازاما» حمله می‌برد.

Tekken 7 Miguel (4)

همانطور که می‌توانید در ابتدای تریلر پایین ببینید، تکن ۷ با موتورپایه‌ی «آنریل انجین ۴» ساخته می‌شود که یکی از قوی‌ترین موتورهای پایه‌ی حال حاضر است. با این حال،‌ از نظر گرافیکی بازی در مقایسه با عناوینی مثل «استریت فایتر ۵» یا «مورتال کامبت اکس»، کمی کم می‌آورد. در تریلر زیر هم‌چنین می‌توانیم حرکات ویژه‌ی تکن ۷ را ببینیم؛ حرکات ویژه، قابلیتی هستند که در این شماره اضافه شده‌اند و با کم شدن خط سلامتی شخصیت‌تان می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید.

تکن ۷ قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. عرضه‌ی این بازی روی کامپیوتر، برای اولین بار در مجموعه بازی‌های تکن رقم می‌خورد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar hi

    باو من با جین خیلی راحت بودم:/
    بدبختو ترکوندن

  2. Avatar reza ch

    ایول بحال بود 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه