تریلر سینمایی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از یک روز تا شروع کنفرانس‌های امسال نمایشگاه E3 2017 باقی مانده و شرکت‌های بازی‌سازی، یکی پس از دیگری مشغول انتشار اطلاعات و تریلرهای جدید از بازی‌های‌شان هستند. یکی از بهترین تریلرهایی که در این چند ساعت اخیر دیده‌ایم، مربوط به دنباله‌ی بازی «سایه‌ی موردور» است. استودیوی بازی‌سازی مونولیث، تریلر جدیدی از بازی «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ»، منتشر کرده است.

Middle-earth: Shadow of War در روز ده اکتبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تریلر جدید سایه‌ی جنگ (Middle-earth: Shadow of War)، بخش داستانی بازی را به تصویر می‌کشد. می‌توانیم در این تریلر دو شخصیت اصلی سایه‌ی موردور (Middle-earth: Shadow of Mordor) یعنی «تالیون» و «کلبریمبور» را ببینیم؛ دو شخصیتی که برای دنباله‌ی سایه‌ی موردرو هم بازگشته‌اند.

همانطور که در پایان بازی سایه‌ی موردور دیدیم، تالیون و کلبریمبور یک حلقه‌ی جدید برای استفاده‌ی خودشان می‌سازند. در تریلر داستانی سایه‌ی جنگ می‌توانیم ببینیم که با استفاده از حلقه‌ی جدید، تالیون و کلبریمبور ارتشی بزرگ و مرگبار برای خودشان ساخته‌اند؛ ارتشی که قرار است به جنگ با سارون و نازگول‌های او بروند.

سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ، مجموعه‌ی جدیدی از ضدقهرمان‌ها و هیولاها را در خودش جای خواهد داد.

می‌توانید در ادامه، تریلر داستانی Middle-earth: Shadow of War را ببینید. این بازی در روز ده اکتبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

 

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar شایان

    بازی جالبی به نظر میاد
    رفت تو چک لیستم

    1. Avatar علیرضا

      اوووووووووف جان دومین قسمتش هم داره میاد . شک نکن که بازی قشنگیه من یکشو داشتم تو ps4 خیلی بازی جذابیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه