تریلر فصل سوم بازی The Walking Dead ‌را حتما ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فصل سوم بازی The Walking Dead تا چند روز دیگر برای کنسول‌های بازی، کامپیوترهای شخصی و پلتفرم‌های موبایل عرضه می‌شود. به همین مناسبت استودیوی بازی‌سازی Telltale تریلر زمان عرضه‌ی قسمت اول فصل سوم این عنوان را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر قسمت‌های اکشن مختلفی را نشان می‌دهد و مشخص می‌شود که قهرمان‌های بازی همچنان برای زنده ماندن حسابی با زامبی‌ها درگیر می‌شوند.  قسمت اول فصل سوم با نام A New Frontier شناخته می‌شود و در آن شخصیت کلمنتاین که در دو فصل قبلی هم حضور داشت در کنار شخصیت جدیدی به نام خاویر به ماجراجویی می‌پردازد. البته این بازی در مراسم The Game Awards 2016 هم حضور داشت و تریلری هم از آن نشان داده شد.

اگر دو فصل قبلی این مجموعه را بازی کرده‌اید حتما می‌دانید که روند بازی به شکلی است که باید تصمیم‌های مختلفی بگیرید. تصمیم‌هایی که در جریان بازی تاثیر زیادی می‌گذارند و حتی روند فصل‌های بعدی را هم تغییر می‌دهند. پس اگر دوست دارید از فصل سوم لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنم که دو فصل قبلی را حتما بازی کنید و فصل سوم را با در نظر گرفتن تصمیم‌های قبلی خودتان شروع کنید.

منبع:‌ VG247

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    نهههههههه. نه میخونم نه میبینم. حتی ذره ای اسپویل هم نمیخوام بشم. واهاااااای چه شود *_*

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه