تصاویر خودروی الکتریکی جدید LeEco را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خودروی الکتریکی شرکت لی‌اکو با نام LeSEE Pro بلاخره بعد از کلی حرف و حدیث رونمایی شد. در نگاه اول این خودرو یک طراحی کاملا آینده‌نگرانه را نشان‌مان می‌دهد. انگار همه چیز برای اثبات این موضوع کنار هم قرار گرفته است.

در واقع هر جز، از طراحی پشت صندلی‌های جلویی تا سنسورهای روی سقف، یک طراحی جذاب را نشان‌مان می‌دهد، اما بیشتر از هر چیز انگار با یک مدل کانسپت طرفیم تا یک خودرو که واقعا بتواند به تولید انبوه برسد.

این خودروی الکتریکی یک حالت خودران هم دارد. در حالت خودران فرمان به داخل جمع می‌شود و در درون داشبورد قرار می‌گیرد. این حالت به سرنشین فضای بازتری برای بهر‌ه‌گیری از محتواهای سرگرم‌کننده به کار رفته در این خودرو را می‌دهد.

LeSEE Pro یک صفحه‌نمایش هم دارد، صفحه‌نمایشی که برای نشان دادن وضعیت حرکت و راندن خودرو  ۵ حالت رنگی متفاوت دارد.

نکته جالب توجه این است که لی‌اکو شریک‌ تجاری و تامین‌کننده مالی شرکت Faraday Future است. یک شرکت فعال در کالیفرنیا که در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه ساخت خودروهای الکتریکی داشته و در حال حاضر هم در حال ساخت یک کارخانه ۱ میلیارد دلاری در ایالت نوادا است.

به هر حال باید دید عاقبت این ماشین خودران شرکت لی‌اکو به کجا می‌رسد. می‌توانید تصاویر این خودروی الکتریکی را در ادامه ببینید و طراحی آن را بیشتر بررسی کنید:

‌منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. a faN

    منتظر فیلم های ترجمه شده شما هستیم . سایت خیلی خوبی دارید برای من تبدیل به سرگرمی شده که بیام سر بزنم به سایت. فقط اگر برای موضوعات مانند امدن وسایل جدیدی مثل سرفیس بوک و مک بوک کاشی یک جور بیشتر امکان چت بین کاربرها بود تا با تجربه‌ی مصرف کنندهای کالاها بیشتر آگاه می‌شودیم و برای تصمیم گیری نتیجه می‌گرفتیم . چیزهای مثل همون رای گیری برای کیفیت عکس دوربین به اندازه‌ی صد تا تیزر تبلیغاتی برای فهمیدن چی بهتر برات بهمون کمک می‌کند. با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه