تصویر قاب پشتی آیفون ۷ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز جدیدترین تصویر آیفون ۷ به بیرون درز کرد که مربوط به قاب پشتی این محصول می‌شود. در این تصویر به خوبی محل قرار گرفتن دوربین مشخص شده است. همچنین این عکس تولید مدل رزگلد آیفون ۷ را هم تایید می‌کند.

تصویر لو رفته از آیفون ۷ وجود مدل رزگلد این گوشی را تایید کرد.

در این تصویر مشخص شده که محل قرار گرفتن خط‌های آنتن تغییر کرده که البته این موضوع در تصاویری که از قبل لو رفته بودند هم دیده شده بود. در تصویر لو رفته مشخص شده که درکنار دوربین پشت یک فلش LED هم قرار می‌گیرد.

همچنین به احتمال زیاد این تصویر مربوط به مدل معمولی آیفون ۷ می‌شود، چرا که شایعات گفته‌اند آیفون ۷ پلاس از دوبین دوتایی بهره می‌برد.

iPhone-7-back-cover-leak-1

تقریبا هر روز یک خبر و شایعه‌ی جدید درباره‌ی آیفون ۷ منتشر می‌شود. دیروز شایعات به این موضع اشاره کردند که اپل این گوشی را با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه نمی‌کند و مدل پایه‌ی این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

در شایعات گفته شده که آیفون ۷ از آیفون‌های قبلی باریک‌تر خواهد بود و به احتمال زیاد در سه مدل مختلف عرضه می‌شود. حتی تصویری هم از مدل طلایی این گوشی لو رفته است.

‌‌‌‌

منبع: Apple Insider

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. بیژن خدابخش

    به نظر آیفون ۷ باید بترکونه ، چرا که رقبای سختی در پیش رو داره ! اگر نتونه به حد نیاز خوب باشه ، احتمال اینکه از کورس رقابت خارج بشه هست ! ممنون

  2. حسام

    دوستانی که بدون فکر درمورد شرکت اپل صحبت می کنن نشون میدن هیچی درمورد استیو جابز و تلاش های بی وقفه ایشون چیزی نمی دونن . این گوشی ها ثمره ی تلاش ایشونن و هیچ وقت و هیچ وقت ساسونگ و بقیه شرکت های واقعا بی کیفیت به پای این شرکت نمی رسن . درسته که ایشون بعد منتشر شدن آیفون ۴ اس فوت کردن ولی این گوشی هاهمه نشات گرفته از تفکر انقلابی آقای جابز هستش . و بقیه شرکت ها همه در حال کپی کردن و تقلید کردن از شرکت آیفون هستن .

  3. حمید

    سونی یه طراحی کلی واقعا زیبا رو تو پرچمداراش تکرار میکنه، طراحیایی که هر سال تو این زمینه جایزه میگیرن.( البته به اندازه ملموسی نسل جدید گوشیاش نسبت به قبلی تغییرات داره)
    ولی حقیقتا طراحی آیفون ۶s (که اپل زحمت کمترین تغییر رو نسبت به گوشی سال قبلش، به خودش نداده بود!) زیبا نیست. مسئله ای که توی اکثر بررسی ها، از جمله نقد و بررسی ۶s تو دیجیکالا، بهش اشاره شد.
    تغییرات کلی رو هم که قرار شده ۳ سال یه بار بده تو گوشیاش!

    1. mehdi

      کسی که آیفون ۶ (هر مدلی )داشته باشه تقریبا هیچ دلیلی نداره که بره آیفون ۷ بگیره . اینطوری مجبور نمیشه هر سال یه آیفون جدید بخره، و با ارتقا سیستم باز هم میتونه به روز باشه و بعد از سه سال دوباره آیفون جدید بخره که تغییر کرده باشه.ولی سامسونگ هنوز دو سه ماه از عرضه ی s7 نگذشته میخواد پرچمدار جدید یعنی نوت ۷ بیاره …. و بعد از ۸ ماه دوباره s8 که احتمالا تغییرات مهمی داره.کسی که سامسونگ داره برای اینکه عقب نمونه مجبوره هر چند ماه موبایل عوض کنه ضرر پشت ضرر. من خودم طرفدار دار سامسونگم ولی از این کارش متنفرم. اپل با روند سه ساله دست مشتری رو تو انتخاب باز میزاره

  4. x

    چرا تغییر نکرده؟ باید گوشی مثلثی میساخت

  5. علی مرادی

    احتراما در واکنش به نظر بعضی دوستان عرض می کنم که واقعا چه انتظاری دارید؟ البته من هم معتقد هستم که شرکت اپل مثل هر شرکت دیگه ای یک سری اشتباهات رو مرتکب میشه و خاصه تنوع دادن زیاد به محصولاتش که به باور من باعث گیج شدن مشتری میشه; و همینطور اضافه کردن امکانات غیر ضروری و بی کاربرد مثل همین دوربین دوتایی; اما با این وجود هنوز هم اپل از بقیه تولید کننده های موبایل و لپ تاپ ی, و حتی شاید دو سر و گردن بالاتر هست. در زمینه ی طراحی واقعا چه توقعی دارید؟ توقع دارید هر مدل با مدل قبلش کاملا متفاوت باشه؟ مثلا گوشی مثلثی بسازه؟ بنده معتقد هستم اپل اگر همون مشی قبلی رو دنبال می کرد بهتر بود, یا حداقل من اونطوری بیشتر ترجیح می دادم اما به هر تقدیر اپل هنوز بهترین شرکت در این زمینه هست. ضمنا عرایض بنده از روی تعصب و علاقه شدید نیست و حتی خودم گوشی اپل ندارم و گوشیم سونی هست اما حرف حق رو باید گفت و از محصول خوب, صرف نظر از اینکه ساخت کدام شرکت هست, باید تمجید کرد. پیروز باشید.

    1. Salam

      با تمام احترام ولی چرا ۲ سر گردن بالاتره!
      من خودم فن مایکروسافت هستم ولی سامسونگ مثل ه قبل فاصله چندانی با اپل نداره و بهتر نباشه بدتر هم نیست توی تبلت هم که دیگه خوده اپل داره پشت سره مایکروسافت حرکت می کنه و از روی طرح های اون کپی می کنه و جالب اینه که خودشون تا چند سال پیش می گفتن اینجور تبلت ها مثل سرفیس تو بازار فروش نمی کنه از اونور هم که سرفیس بوک توی الترابوک ها واقعا بهترینه و اگر هم منظورتون گیمینگ که کسی نزدیکه ام اس ای و ایسوس نمی تونه بشه واقعا یکم فکر کنیم و الکی پول محصولاتی که مثل قبل تک نیستن رو ندیم و اگر می خوایم پولی بدیم ببینم محصول چی داره مثلا من خودم به شخصه هزنیه ۹میلیون برایه سرفیس رو قابل قبول می دونم ولی برای ایفون ۳ تومن خیلی زیاده 😐

  6. ♠ค๓เг คlเ♠

    انقدر میگفتید طراحی سونی تغییر نکرده والا بازم اون تغییرات خفن تری از این داشت گوشی هاش حالا بگذریم این چه تغییری کردی نسبت ب نسل قبلی( 😀 )
    من که چیزه خاصی نمیبینم اونقدرا حال بده،اپلم کم کم گوره خودشو میکنه، این است ایفون ۷ خخخخخخخخ طرفداراش بمونن تو کفش از بس تغییرات داشته. 😀

    1. MSS

      دوست عزیز …
      شارژ بی شیم و حذف جک صدا و دوربین دوتایی تغییر نیس :-؟
      در مورد سونی هم باید بگم تنها تغییری ک توی ۴ مدل اخری ک سونی معرفی کرده اضافه کردنه حشگر اثر انگشت بوده
      و در اخر بگم من طرفدار HTC ام ونظرم هم از روی تعصب به شرکت خاصی نبود(; دیدم نظرت کذب بود تصحیحش کردم 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه