تصویر لو رفته از وان‌پلاس ۶ را ببینید

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وان‌پلاس 6

امروز اولین تصویر رسمی از گوشی وان‌پلاس ۶ لو رفت. البته این تصویر تمام گوشی را نشان نمی‌دهد و تنها قسمت بالایی آن دیده می‌شود که مشخص کرده صفحه نمایش از ناچ برخوردار است.

از آنجایی که اکثر گوشی‌های جدید بازار از ناچ استفاده می‌کنند، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که ناچ باعث می‌شود که صفحه نمایش فضای بیشتری از روی گوشی را به خودش اختصاص بدهد و می‌شود گوشی تولید کرد که حاشیه‌های صفحه نمایش آن بسیار کم است.

براساس اطلاعات منتشر شده تا این لحظه بیش از ۱۰۰۰ اپلکیشن مختلف که از جمله محبوب‌ترین‌های فروشگاه گوگل پلی هستند روی گوشی وان‌پلاس ۶ آزمایش شده‌اند تا عملکرد ناچ مورد بررسی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که نتیجه این آزمایش‌ها بسیار خوب بوده است.

مدیرعامل شرکت وان‌پلاس اعلام کرد که گوشی جدید آن‌ها از ژست‌های حرکتی جدیدی هم بهره می‌برد که از این نظر می‌توانند آیفون را به چالش بکشند. گفته شده این ژست‌های حرکتی باعث می‌شوند که کاربران بتوانند بدون لمس دکمه گوشی را کنترل کنند.

همچنین مشخص شده که صفحه نمایش توانسته ۹۰ درصد فضای روی گوشی را به خودش اختصاص دهد و این در حالی است که اندازه گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی تفاوت زیاد نداشته است.

انتظار می‌رود که گوشی وان‌پلاس جدید ماه آینده معرفی و راهی بازار شود.

منبع: theverge

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    فقط می‌تونم بگم متاسفم برای شرکتهایی مثل گوگل و سامسونگ و اچ‌تی‌سی که منتظرن از طرح‌های اپل مثل کاسکو و میمون تقلید کنن انسان بیشتر تاسف می‌خوره از افرادی که توی صف وای میسن تا این محصولات رو خرید کنن وقتی‌ یه پلتفرم کپی‌ شده از یه محصول دیگه باشه حتی از نظر شرعی به نظر من این محصول خریدش حرام است!!!!!
    موفق وپیروز باشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه