[به‌روزرسانی] تعیین برندگان مسابقه «کدام عکس، کدام گوشی؟»

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
تعیین برندگان مسابقه کدام عکس کدام گوشی

مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟» به مراحل آخر و اعلام برندگان نهایی نزدیک می‌شود. مسابقه‌ای که برای قدردانی از یک سال همراهی شما دوستان عزیز به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ برگزار شد. تیم دیجی‌کالا مگ تمام تلاش‌اش را به‌کار گرفت تا این مسابقه علی‌رغم مشکلات مختلف و محدودیت زمانی به بهترین شکل و با کم‌ترین خطای ممکن برگزار بشود. خوش‌بختانه استقبال مخاطبان هم بسیار خوب بود و در مجموع ۸۶۸۶ نفر در این مسابقه شرکت کردند. پاسخ‌های صحیح مسابقه روز گذشته منتشر شد که می‌توانید از لینک زیر آن‌ها را ببینید:

پاسخ‌های صحیح مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟

‌حال نوبت تعیین برندگان است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شیوه‌ی تعیین برندگان

همان‌طور که گفتیم ۸۶۸۶ فرم پاسخ‌گویی با ایمیل یکتا برای شرکت در مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟» به دست ما رسیده است. از میان این تعداد ۱۶۴ فرم موفق به کسب امتیاز کامل، یعنی ۳۵ شده‌اند. بنابراین طبق اعلام قبلیٰ برندگان نهایی باید از طریق قرعه‌کشی از بین صاحبان این ۱۶۴ فرم انتخاب بشوند. برای هرچه شفاف‌تر شدن قرعه‌کشی و فیلتر کردن فرم‌هایی که ممکن است به یک نفر تعلق داشته باشند، ایمیلی حاوی لینک دریافت مشخصات کامل و اطلاعات تماس به این ۱۶۴ آدرس، ارسال شده است. این افراد موظف هستند حداکثر تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه، ۴ مهر با پر کردن فرم، اطلاعات دقیق خود را برای دیجی‌کالا مگ ارسال کنند. فرم ارسالی از سوی تیم برگزاری مسابقه بررسی خواهد شد و در صورت تایید، کد شرکت در قرعه‌کشی تا پایان روز دوشنبه، ۵ مهر به آدرس ایمیل فرد ارسال می‌شود. قرعه‌کشی تعیین برندگان نهایی تا پایان هفته‌ی آینده برگزار و اسامی برندگان به همراه جزییات تکمیلی در مورد زمان و نحوه‌ی اهدای جوایز در دیجی‌کالا مگ  منتشر خواهد شد.

[به‌روزرسانی ۵ مهر ۱۳۹۵]

مشخصات فردی و اطلاعات تماس تمام افرادی که فرم مخصوص را پر کرده بودند توسط تیم برگزاری مسابقه بررسی، و کد شرکت در قرعه‌کشی مرحله‌ی نهایی مسابقه به آدرس ایمیل افرادی که اطلاعات آن‌ها بر اساس شرایط اعلام شده مورد تایید بوده است ارسال شد.

جوایز

طبق برنامه‌ریزی اولیه قرار بر این بود که برندگان مسابقه جایزه‌ی خود را از بین ۷ گوشی حاضر در این مسابقه انتخاب کنند. ولی با توجه به مشکلاتی که برای فروش دو گوشی گلکسی نوت ۷ و آیفون ۶s وجود دارد، تیم برگزاری مسابقه تصمیم گرفته است به‌جای این دو گوشی معادل ریالی آخرین قیمت آن‌ها در دیجی‌کالا را در قالب کارت هدیه‌ی خرید از دیجی‌کالا برای برندگان در نظر بگیرد. بدین ترتیب نفر اول می‌تواند جایزه‌ی خود را از بین دو کارت هدیه و پنج گوشی HTC 10، گلکسی S7، هوآوی P9، سونی اکسپریا Z5 Premium یا LG G5 انتخاب کند. به همین ترتیب نفر دوم جایزه‌ی خود را از شش مورد باقی‌مانده و نفر سوم هم جایزه‌اش را از ۵ مورد باقی‌مانده، انتخاب خواهد کرد.

برنده‌هایی که کارت‌های هدیه را انتخاب می‌کنند، می‌توانند تا زمان موجود شدن هر دو گوشی در دیجی‌کالا صبر و از کارت‌شان استفاده نکنند. بعد نسبت به تهیه‌ی گوشی‌های مورد نظرشان، اقدام کنند. این کارت‌ها تا مدت یک سال اعتبار خواهند داشت. البته برنده‌ها می‌توانند از این کارت‌ها برای تهیه‌ی هر کالای دیگری از بین بیش از ۵۰ هزار کالای موجود در سایت دیجی‌کالا استفاده کنند. برنده‌ها مجبور نیستند در یک سبد مبلغ کارت‌شان را خرج کنند و می‌توانند در چند خرید از مبلغ شارژ کارت‌شان استفاده کنند.

منتظر اعلام نتایج قرعه‌کشی مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟»، باشید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵۵ دیدگاه
  1. shs77

    هر وقت گوشی های جدید گوگل، XZ، آیفون ۷، v20 و نوت ۷ در دسترس بود بازم همچین مسابقه ای یا مسابقه متفاوت تری بزارید
    ممنون

  2. حمید.

    سلام
    نتیجه بهترین عکس ها رو که تو هر مرحله انتخاب میشد هم بگید

  3. ص

    با سلام.قرعه کشی در تاریخی انجام میشه؟

  4. حسین

    با سلام خدمت اقای چینه کش.ببخشید امتیازمو می خواستم بدونم/.می دونم چزو برنده ها نیستم
    فقط امتیازمو می خواستم بدونم

  5. محمد علی

    افرادی که می گن همه رو درست زدیم ولی ایمیلی دریافت نکردیم دو حالت براشون وجود داره؟۱-به خیال خودشون همه رو درست زدند ولی از اونجا یی که جوابها رو یادداشت نکردند نمی تونند چک کنند(خودمم اول فکر کردم همه رو درست زدم وقتی چک کردم یکی رو جابجا زده بودم)۲-خودشون مطمئن هستند که جوابها رو اشتباه فرستادند ولی بقول معروف تیری تو تاریکی می زنند
    دوستان با این کارشون از بس شک و شبهه به مسابقه ایجاد کردند دگه فکر نکنم دی جی کالا حاضر بشه مسابقه ای این شکلی برگزار کند.
    از دوستانم در خواست دارم، اینقدر نپرسند امتیاز من چند شد چون مسابقه تمام شد و قرعه کشی هم به زودی انجام میشه پس دونستن امتیاز بی دلیل هست.
    اگر شما هم مثل من از این مسابقه لذت بردید لایک کنید تا دی جی کالا بازم از این مسابقه ها برگزار بکند.

    1. میثم

      این نظرو پایین خوندم و فقط کپیش میکنم:
      جذابیت این مسابقه ها جدا از برنده بودن یا بازنده بودن به اینه که ادم میتونه بعدش بفهمه در مثلا بین ۸۰۰۰ نفر چه جایگاهی داره یعنی میفهمه چند نفر مثه خودش درست یا غلط به سوالی پاسخ دادن یه جورایی هیجان انگیزه یعنی درسته تست کنکور نیس ولی خیلی خوبه که ادم در بین اینهمه شرکت کننده جزو کسایی باشه که حالا با هر روشی تونستن به سوالی درست پاسخ بدن
      حرف خودم:
      داداش من شما میدونی امتیازت چند شده مشکلی نداری عزیز ولی من نمیدونم چند شدم دقیقا با اطلاع کامل بهت میگم امتیازمم پایین هست و اصلا بالا نیست ولی برای تست خودم شرکت کردم که بدون هیچ ترفندی میتونم چه تعدادی رو تشخیص بدم!
      آیا کسی حقش نیست اصلا سوال کنه امتیازش چند شده؟

      1. محمد علی

        حرف حق جواب نداره دوست عزیز شما حقتون هست بپرسید .ولی یه عده جوری حرف می زنند که انگار ۱۰۰ درصد مطمئنن برنده شدن ولی هیچ ایمیلی دریافت نکردند این افراد هم که تعدادشون کم نبود منظور من بودند .

  6. نیما فرجی

    سلام اگه میشه امتیاز من بگید ممنون میشم

  7. محمد صالح

    سلام و خسته نباشید
    آقای چینه کش من با ایمیل m.saleh8844@gmail.com شرکت کردم و حواسم نبود ایمیل رو دیلیت کردم میشه بگید امتیاز من چند شد یا به heydari144@gmail.com بفرستید بی زحمت

  8. محمّد

    سلام.ایمیلی برای من ارسال نشده.آیا امتیازم ۳۵ نشده؟
    خواهشاً آقای “چینه کش” پاسخ دهند.
    ممنون.

  9. مهدی

    من با این ایمیل شرکت کردم همه رو درست زدم ولی ایمیل برام نیومده
    لطفا بررسی کنید

  10. امیرعلی ایمانی

    آقای چینه کش من مطمینم درست زدم همرو پس چرا ایمیل نیومده برام؟؟؟؟لطفا جواب بدید خیلی ممنون.

  11. نرگس

    میشه لطفا بگین چند کد قرعه کشی تعیین شده؟ یعنی قرعه کشی بین چند نفر انجام میشه؟

  12. مجتبی

    سلام خسته نباشین. آقا چینه کش میشه امتیاز من رو بگین میدونم که امتیاز خوبی ندارم ولی ولی دیدن امتیازم منو خوش حال میکنه ممنون میشم اگر بگین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه