تمجید ستاره تیم بلژیک از امباپه در آستانه بازی با او در جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیمه نهایی جام جهانی 2018

ستاره تیم ملی بلژیک به تمجید از پدیده جوان فوتبال فرانسه پرداخته است. کوین دی بروین در آستانه دیدار امشب کشورش مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ به تمجید از کیلیان امباپه ۱۹ ساله پرداخته است. امباپه که برای باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه بازی می‌کند با گلزنی در جریان بازی مقابل آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به جوان‌ترین بازیکن پس از پله تبدیل شد که در مرحله حذفی جام جهانی گلزنی کرده است.

دی بروین ۲۷ ساله که در دیدار تیم های بلژیک و برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد به خبرنگاران گفته است: «امباپه در فرانسه به یک ستاره تبدیل شد. زمانی که با منچسترسیتی مقابل موناکو بازی کردم، امباپه تنها ۱۰ بازی برای این تیم انجام داده بود. در آن زمان شناخت چندانی از او نداشتم اما حالا نزدیک به دو سال از آن بازی گذشته و همه امباپه را می شناسند. او به تیم بزرگی رفته و برای فرانسه در جام جهانی بازی می کند. او به بازیکن متفاوتی تبدیل شده است. امباپه می تواند برای ۱۵ سال آینده ستاره دنیای فوتبال باشد. او فصل فوق العاده ای داشت و می تواند از این هم بهتر شود. امباپه بازیکن خطرناکی است و باید مراقبش باشیم اما فکر می کنم می توانم مهارش کنیم.»

ادن هازارد، دیگر ستاره تیم بلژیک هم روز گذشته در مصاحبه با رسانه های فرانسه در مورد امباپه گفت:«امباپه نشان داده که توانایی تصاحب جایزه توپ طلا را دارد. فکر می کنم او همین الان شایسته به دست آوردن این جایزه است. احترام زیادی برای امباپه و کاری که انجام داده قائل هستم. کمتر کسی در تاریخ فوتبال توانسته با چنین سرعتی رشد کند.»

دیدیه دشام، سرمربی فرانسه در نشست خبری روز گذشته خودش درباره غیبت کیلیان امباپه در تمرین روز دوشنبه این تیم گفت:«چند بازیکن در تمرین شرکت نکردند چون تصمیم گرفتیم برای احتیاط به چند نفر استراحت دهیم اما باید بگویم که مصدومی نداریم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه