توسعه‌دهنده‌‌ها نسبت به ساخت اپ برای اپل‌واچ بی‌رغبت شده‌اند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل‌واچ اولین ساعت‌ هوشمندی است که شرکت اپل ساخته است. عملکرد این ساعت هوشمند در مقایسه با سایر رقبا کاملا قابل قبول بوده و اپل را در صدر بازار ساعت‌های هوشمند قرار داده است اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان دارند علاقه‌شان را به این محصول شرکت اپل از دست می‌دهند. یک گزارش جدید در این مورد بیان می‌کند که برخی از توسعه‌دهندگان قانع نشده‌اند برای این ساعت هوشمند اپلیکیشن بسازند مگر اینکه مطمئن باشند این اپ‌ها به شکل مستقل بر روی این دستگاه قابل اجرا خواهند بود.

براساس یک گزارش که عملکرد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها را بررسی کرده، تعداد اپ‌هایی که در هفته برای اپل‌واچ عرضه می‌شوند بر خلاف اپ‌هایی که برای iOS عرضه می‌شوند بسیار کم است.

گفته شده به ازای هر هزار اپ جدیدی که برای iOS ساخته می‌شوند فقط یک اپلیکیشن برای اپل‌واچ ساخته می‌شود؛ موردی که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان علاقه چندانی به ساخت اپ برای این گجت پوشیدنی ندارند مگر آنکه اپ‌های‌شان بر روی این دستگاه استقلال بیشتری داشته باشند و برای استفاده از آنها لزوما نیازی نباشد که کاربر از آیفون استفاده کند. به نظر می‌رسد اپل هم ممکن است همین تصمیم را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل اعلام کند.

از طرفی هم ممکن است شرکت اپل این تصمیم را به زمان عرضه اپل‌واچ ۲ موکول کند، ساعت هوشمند جدیدی که بسیاری انتظار دارند پاییز امسال به بازار عرضه شود.

‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه