توقف پشتیبانی پی‌پال از سیستم‌عامل‌های بلک‌بری، ویندوز فون و آمازون

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا شرکت پی‌پال (شرکتی فعال در حوزه تجارت‌الکترونیک و سامانه انتقال و پرداخت وجوه به شکل الکترونیکی) تصمیم دارد از سیستم‌عامل‌های موبایل کمتری پشتیبانی کند. با توجه به آنچه این شرکت اعلام کرده از این به بعد پی‌پال صرفا از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و این اپ برای سیستم‌عامل‌های ویندوز فون، بلک‌بری و فایر آمازون از ۳۰ ام ماه جون امسال (۱۰ ام تیرماه) متوقف خواهد شد.

این شرکت درباره تصمیم جدیدش توضیح چندان مفصلی ارائه نکرده اما ادعا کرده است این اقدام باعث بهبود کیفیت اپلیکیشن برای سرویس‌های باقی مانده خواهد شد. جوانا لمبرت معاون بخش محصول در شرکت پی‌پال در همین زمینه گفته است: «توقف پشتیبانی از اپ پی‌پال در پلتفرم‌های مذکور تصمیمی دشوار بود اما فکر می‌کنیم اقدام درستی است که منابع خود را به شکلی سرمایه‌گذاری کنیم که مشتریان‌مان بهترین تجربه را در استفاده از پی‌پال داشته باشند».

همه مشتریان این شرکت هنوز هم می‌توانند برای مدیریت تراکنش‌های خود از وب‌سایت پی‌پال برای موبایل استفاده کنند. مصرف‌کننده‌های سیستم عامل بلک‌بری می‌توانند با استفاده از پیام‌رسان بلک‌بری پرداخت‌های خود را انجام دهند و گوشی‌هایی که سیستم‌عامل ویندوزی دارند هم اگر از Outlook استفاده کنند می‌توانند با افزونه پی‌پال از طریق اپلیکیشن این سرویس ایمیل، پرداخت‌های خود را سر و سامان دهند.

‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه