تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ از نگاه گاردین؛ بیرانوند در کنار رونالدو

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 بیرانوند

نشریه گاردین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را انتخاب کرده است. نشریه گاردین انگلیس باوجود اینکه دور سوم مرحله گروهی جام جهانی از امروز آغاز می‌شود، تصمیم به انتخاب تیم منتخب مرحله گروهی جام بیست و یکم گرفته که نام علیرضا بیرانوند از ایران هم در این تیم به چشم می خورد.

تیم منتخب گاردین بدین شرح است: علیرضا بیرانوند (ایران/ امتیاز ۸)، موسی واگوئه (سنگال/امتیاز ۶)، مانوئل آکانجی (سوئیس/امتیاز ۷)، مایا یوشیدا (ژاپن/امتیاز ۷)، خسوس گالاردو (مکزیک/امتیاز۷)، هکتور هررا (مکزیک/امتیاز ۷)، ایوان راکیتیچ (کرواسی/امتیاز ۹)، نورالدین آمرابات (مراکش/امتیاز ۷)، لوکا مودریچ (کرواسی/امتیاز ۹)، الکساندر گولووین (روسیه /امتیاز ۸) و کریستیانو رونالدو (پرتغال/امتیاز ۹)

نویسنده این نشریه با دادن نمره ۸ از ۱۰ به بیرانوند ۲۵ ساله در مورد عملکرد دروازه بان تیم ملی ایران که در دو بازی مقابل مراکش و اسپانیا تنها یک گل دریافت کرده نوشته:«دروازه بان ۱۹۳ سانتی متری ایران موفق شده با واکنش های سریع و دست هایش قوی خودش به خوبی از دروازه تیم ملی کشورش محافظت کند. از جمله عکس العمل های درخشان او در این جام می توان به مهار شوت حکیم زیاش در بازی با مراکش و همچنین و مهار دو ضربه شوت محکم سرخیو بوستکس در بازی با اسپانیا اشاره کرد. دروازه او در این جام تنها یک بار باز شده و آن هم با شوت مستقیم نبوده و توپ پس از برخورد با دیگو کاستا وارد دروازه شد.»

بیرانوند که برای باشگاه پرسپولیس تهران بازی می کند، در سال ۲۰۱۴ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی دوستانه با عراق در ژانویه ۲۰۱۵ برای نخستین بار در درون دروازه ایران قرار گرفت.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف تیم پرتغال می رود. ایران در صورت پیروزی در این بازی می تواند برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه یابد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    اگه ایران صعود کنه قطعا دو بازی دیگه ازش ببینن یه تیم اروپایی تاپ میخرتش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه