تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ از نگاه سایت Goal

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم منتخب جام جهانی 2018

رسانه‌ها به انتخاب برترین بازیکنان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداختند و تیم منتخب این دوره را اعلام کردند.

با پایان یافتن مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، وبسایت انگلیسی Goal دست به انتخاب تیم برتر این مرحله از زده است. تیم های بلژیک، فرانسه و انگلیس هر کدام سه نماینده در این تیم دارند.

تیم منتخب دور مرحله یک چهارم نهایی به انتخاب وبسایت Goal بدین شرح است: تیبو کورتوا (بلژیک)، هری مگوایر (انگلیس)، رافائل واران (فرانسه)، دوماگوی ویدا (کرواسی)، کیرن تریپیر (انگلیس)، جوردن هندرسون (انگلیس)، انگولو کانته (فرانسه)، دنیس چریشف (روسیه)، آنتوان گریزمن (فرانسه)، کوین دی بروین (بلژیک) و روملو لوکاکو (بلژیک).

در روز اول مرحله یک چهارم نهایی تیم فرانسه با گل های واران و گریزمن مقابل اروگوئه پیروز شد. در دیگر بازی این روز تیم برزیل در یکی از جذاب ترین بازی های جام بیست و یکم با نتیجه ۲-۱ مغلوب بلژیک شد. گل به خودی بازیکن برزیل و گل دی بروین این پیروزی تاریخی را برای شیاطین سرخ رقم زد. در روز دوم این مرحله نیم انگلیس با گل های مگوایر و آلی موفق شد از سد سوئد بگذرد تا پس از ۲۸ سال به نیمه نهایی برسد. در آخرین بازی مرحله یک چهارم هم تیم های روسیه و کرواسی در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و تیم کرواسی در نهایت با نتیجه ۴-۳ در ضربات پنالتی پیروز شد تا پس از ۲۰ سال بار دیگر به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی راه یابد.

در آستانه آغاز مرحله نیمه نهایی، هری کین انگلیسی با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان جام قرار دارد. روملو لوکاکو و کریستیانو رونالدو هم با ۴ گل زده در رده بعدی قرار گرفته اند. دنیس چریشف روسی هم با گلی که به کرواسی زد در این جام ۴ گله شد.

در مرحله نیمه نهایی، تیم فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه در شهر سن پترزبورگ به مصاف بلژیک می رود. تیم انگلیس هم از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در شهر مسکو با کرواسی بازی خواهد کرد.

در ویدیوکست دیجی کالا مگ روز یکشنبه می‌توانید تیم منتخب ما را هم ببینید که برخی از بازیکنانش با نشریه گل مشترک است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام بنظرم خیلی از افراد مطلب رو نمیخونن بهتر بود
    بجای ۳ خط اسم ترکیب رو به صورت تصویر قرار میدادید که واضح تر دیده بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه