جدیدترین لپ‌تاپ Razer Blade؛ سبک‌تر، رنگی‌تر و ارزان‌تر

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

خبر خوب برای بازی‌کننده‌های حرفه‌ای: یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ارتقا پیدا کرده تا حتی از این هم جذاب‌تر و محبوب‌تر شود. ریزر بلید Razer Blade) ۲۰۱۶) سبک‌تر از مدل قبلی شده و قرار است این‌بار رنگ‌های متنوع نور پس‌زمینه در کنار مشخصات فنی قوی‌تر این مدل نسبت به مدل قبلی قرار ‌گیرد. قیمت این لپ‌تاپ فوق‌باریک که اواسط فروردین وارد بازار خواهد شد، از ۱۹۹۹دلار شروع می‌شود.

ریزر بلید ۲۰۱۶ شباهت زیادی به مدل قبلی دارد که این البته نه‌تنها بد نیست بلکه جزو مزایای آن محسوب می‌شود. بدنه‌ی تمام مشکی و باریک این لپ‌ تاپ در ابعاد ۰٫۷۰ × ۹٫۳ × ۱۳٫۶ اینچی مثل سابق است؛ با این تفاوت که وزن آن کمتر شده و از ۱٫۹۹ کیلوگرم به ۱٫۹۲ کیلوگرم کاهش پیدا کرده.

Razer Blade

یکی از ایرادهای مدل قبلی، نبود امکان تغییر رنگ نور پس‌زمینه‌ی کیبورد از سبز به سایر رنگ‌ها بود؛ اما حالا این امکان برای مدل جدید وجود دارد که نور کیبورد را به کمک برنامه‌ی Synapse به هریک از ۱۶٫۸ میلیون رنگ موجود در طبیعت درآورید.

برای توصیف مشخصات فنی ریزر بلید ۲۰۱۶ باید به پردازنده‌ی Intel Core i7 6700HQ، رم ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce GTX 970M و همچنین حافظه‌ی SSD قابل ارتقا به ۵۱۲ گیگابایت اشاره کنیم. این سخت‌افزار قدرت کافی را برای اجرای بازی‌های جدید روی نمایش‌گر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ × ۳۲۰۰پیکسل دارد.

امتیاز مدل ۲۰۱۶ Razer Blade تنها سبک‌تر بودن آن نسبت به مدل قبلی نیست و قیمت ارزان‌تر را هم باید به امتیازهای آن افزود.

ناگفته نماند که ریزربیلد ۲۰۱۶ سه پورت USB 3.0 با سرعت بالا، یک پورت HDMI برای اتصال به نمایش‌گرهای دیگر و یک Thunderbolt 3 USB-C دارد. این پورت امکان اتصال لپ تاپ به آمپلی‌فایر مخصوص ریزر را فراهم می‌کند که قدرت گرافیکی یک کامپیوتر رومیزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

امتیاز مدل ۲۰۱۶ ریزر بلید تنها سبک‌تر بودن آن نسبت به مدل قبلی نیست و قیمت ارزان‌تر را هم باید به امتیازهای آن افزود. قیمت نسخه‌ی  ۲۵۶ گیگابایتی ۱۹۹۹ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی ۲۱۹۹ دلار خواهد بود.

طرفداران پروپاقرص لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی برای این‌که جدیدترین مدل از یک لپ‌تاپ ایده‌آل برای بازی را تهیه کنند، همین‌روزها می‌‌توانند اقدام به پیش‌خرید آن کنند و برای خرید مستقیم آن باید تا اواسط فروردین (ماه آوریل) صبر کنند.

منبع: Laptop Mag

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    تو رو خدا مدل های ریزر رو بیارید
    واقعا پیدا کردنش سخته

  2. Avatar محمدرضا

    لطفا لپ تاپ Razer blade مدل GTX 1060 رو موجود کنید! خیلیا هستن که بهش نیاز دارن،البته این محصول قراره از ٢۵اکتبر(۴آبان)فروشش رو آغاز کنه،
    اما با توجه به سابقه دیجی کالا در لپ تاپ های ریزر،میشه از قبل این حدس رو زد که این محصول در بین لپ تاپهای موجود در دیجی کالا جایی نخواهد داشت!…من و امثال من درصورت خواستن یه همچین محصول دور از دسترسی،سلاحی جز خواهش از دیجی کالا جهت موجودیتش نداریم! پس لطفا درخواست ما رو نادیده نگیرید و بیشتر به لپ تاپ های برند razer بپردازید،ممنون

  3. Avatar علیرضا عسکری

    دیجی کالا بیارش . واقعا هیچ جا دیگه نیوردن . اگه بیاریش میش تو بخشه تنها در دیجی کالا جاش داد.

  4. Avatar اميررضا

    این مدل رو خواهشا دیگه بیارید، تو ایران چند ساله اصلا وارد نمیشه، من یکی از طرفدارای این لب تابم، ولی اصلا گیر نمیاد، کلی واسه مدل ٢٠١۵ این ور و اونور گشتم، نیست که نیست…

  5. Avatar بنیامین ت.د

    اگه دیجیکالا مدل ۵۱۲ زو با ثیمت ۸ تومن با گارانتی بیاره عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه