خودروهای الکتریکی به مسابقه‌های رالی می‌آیند

۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقه‌های Red Bull Global Rallycross از سال ۲۰۱۸ با بخش جدیدی برای خودروهای الکتریکی همراه خواهد بود. مسابقه‌ی خودروهای الکتریکی در کنار دو کلاس دیگر برگزار خواهد شد.

«کولین دین» (Colin Dyne) رییس شرکت Red Bull در این‌باره گفت:”خودروهای الکتریکی یکی از هیجان‌انگیزترین موضوعات روز در حوزه‌ی اتومبیل هستند و شرکت‌های مختلف در حال تولید چنین محصولاتی هستند. ما هم می‌خواستیم از این تکنولوژی استقبال کنیم و به همین دلیل مسابقات‌مان را گسترش دادیم.”

در حال حاضر مشخص نشده که چه شرکت‌هایی در کلاس خودروهای الکتریکی شرکت می‌کنند؛ اما شرکت‌های Ford، VW، Chevrolet، Subaru و Honda محصولات خودشان را در کلاس‌های دیگر مسابقه‌های Red Bull شرکت می‌دهند.

این مسابقه‌ها در کشور آمریکا برگزار می‌شوند و در مرحله‌های بعدی آن در سایر کشورها ادامه پیدا می‌کند.

در مسابقه‌های Red Bull  اتومبیل‌های شخصی‌سازی شده حضور پیدا می‌کنند و در مسیرهای اسفالت و بیابانی با هم مسابقه می‌دهند. حتی برخی از این مسابقه‌ها در پایگاه‌های نظامی برگزار می‌شوند.

اگر می‌خواهید بدانید که مسابقه‌هایی که با خودروهای الکتریکی برگزار می‌شوند به چه شکل است، ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

کلاس خودروهای الکتریکی کم‌کم به مسابقه‌های مختلف راه پیدا می‌کند. از سال ۲۰۱۴ این کلاس به مسابقه‌های فرمول ۱ اضافه شد. حتی مسابقه‌های موتورسیکلت‌های الکتریکی هم چند سالی است که برگزار می‌شود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه