خودروی الکتریکی فارادی فیوچر از خودروهای تسلا قوی‌تر است

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخبار مربوط به خودروهای الکتریکی را دنبال کرده باشید، احتمالا شرکت «فارادی فیوچر» (Faraday Future) را می‌شناسید. این شرکت امریکایی، در حالی که در ابتدا یک استارتاپ کوچک بود، امروزه صدها نفر از متخصصان صنعت خودرو را در خود جای داده و حتی مشغول ساخت کارخانه‌ای یک میلیارد دلاری در صحرای نوادا است.

مراحل ساخت کارخانه‌ی فارادی فیوچر به خوبی پیش می‌رود

«دگ رکهورن» (Deg Reckhorn)، معاون بازاریابی جهانی شرکت فارادی فیوچر، اخیرا با وب‌سایت The Verge مصاحبه‌ای کرده است. در مصاحبه‌ی کوتاه رکهورن، او به این موضوع اشاره کرده است که می‌خواهند خودرویی قوی‌تر از خودروهای برقی تسلا بسازند.

FaradayFutureCar

رکهورن که خودش قبلا در شرکت تسلا فعالیت می‌کرده و نقش مهمی هم در طراحی Model S داشته، درباره‌ی خودروی فارادی فیوچر گفته است: “ما وارد مرحله‌ی بتا شده‌ایم و به رونمایی رسمی از خودروی‌مان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. نمی‌توانیم تاریخ دقیقی بدهیم. می‌خواهیم ماشین کاملا جدیدی را به بازار معرفی کنیم و ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم.”

ظاهرا مراحل ساخت کارخانه هم به خوبی پیش می‌رود: “ساخت کارخانه را خیلی زود شروع خواهیم کرد. تمام زمین را خریده‌ایم. هایپرلوپ (کارخانه‌ی ایلان ماسک در نوادا)، فقط یک تکه زمین خریده است. ما هفت تکه زمین را از شش مالک مختلف خریده‌ایم. کار راحتی هم نبود. در حال حاضر مهندسی ساختمان‌ها تمام شده و ساخت و ساز را به زودی شروع می‌کنیم.”

FaradayFuture-Factory

دگ رکهورن می‌گوید که ظرفیت باتری خودروی‌شان ۲۰ تا ۳۰ درصد از رقبا بیشتر خواهد بود.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سینا

    این عکس ها مگه متعلق به خودروی LeSEE شرکت LeEco نیست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه