در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام استوری‌های شما جذاب‌تر می‌شوند

۲۱ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

یک خبر خوب برای کاربران اینستاگرام: قابلیت‌های جدیدی به این شبکه اجتماعی افزوده شده و این قابلیت‌ها در به‌روزرسانی جدید آن برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. این قابلیت‌ها مربوط به استوری‌های اینستاگرام هستند که از چندین ماه پیش با استقبال خوبی مواجه شده و همان‌طور که حتما تجربه‌اش را داشته‌اید، حالا دیگر هرروز در قسمت بالای صفحه‌ی اصلی، نواری بلند بالا از استوری‌های دوستان‌ را به نمایش می‌گذارد.

امکان استفاده از اپلیکیشن Boomerang و همچنین قابلیت منشن کردن دوستان، دو امکان جدیدی هستند که در به‌روزرسانی جدید، استوری‌های اینستاگرام را جذاب‌تر خواهند کرد. در این نسخه‌ی جدید به‌سادگی می‌توانید از اینستاگرام به بومرنگ متصل شده و خروجی آن را به‌عنوان استوری به اشتراک بگذارید. کافی‌ست انگشتتان را روی دکمه‌ی ضبط ویدیو که حالا شکل جدیدی دارد و آیکون بومرنگ را روی آن را می‌بینید، فشار دهید. حالا همان‌طور که قبلا از بومرنگ استفاده می‌کردید، خواهید توانست محتوایی ویدیویی شبیه یک GIF بامزه را در استوری‌های‌تان داشته باشید.

به جز این، با امکان جدید منشن کردن دوستان، می‌توانید به کسانی که در لحظه‌ی خاص ثبت استوری همراه‌تان بوده‌اند یا آن لحظه از زندگی‌تان به‌نوعی به آن‌ها مربوط می‌شود، در استوری‌تان اشاره کنید. برای افزودن این قابلیت توسعه‌دهنده‌های اپلیکیشن تغییری ظاهری را متوجه برنامه نکرده‌اند و درست همان‌طور که قبلا در کپشن یا نظرات می‌توانستید به دوستان دیگر اشاره کنید از این به بعد در استور‌ی‌ها هم کاراکتر @ به کمک‌تان می‌آید.

اگر در استوری یکی از دوستان‌تان در اینستاگرام به شما اشاره شود، اعلان آن را در قسمت دایرکت خواهید دید و اگر فردی که جزو دوستان‌تان نیست، حساب کاربری شما را منشن کند، این اعلان در قسمت درخواست دوستی یا دنبال کردن می‌آید.

یک قابلیت دیگر در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام این است که برای بعضی استوری‌ها گزینه‌ی «بیش‌تر ببینید» یا See More را قرار می‌دهد که این قابلیت برای وقتی است که بخواهید استوری‌های بیش‌تری را ببنید.

در حال حاضر به‌روزرسانی جدید اینستاگرام در اپ‌استور، گوگل پلی و ویندوز استور (برای ویندوز ۱۰) در دسترس است.

منبع: Instagram

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar فرهاد قریشی

    سپاسگزارم از شما

  2. Avatar دونالد ترامب

    با حال شده

    1. Avatar فرخ کاردان

      ما خواستار بازنگری در انتخاب شما هستیم آقای ترامپ! :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه