در به‌روزرسانی جدید تلگرام، پیام ویدیویی بفرستید و خرید اینترنتی داشته باشید

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پشتیبانی تلگرام امروز از قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن پیام‌رسان در جدیدترین نسخه‌ی آن خبر دادند. تلگرام نسخه‌ی ۴.۰ که به‌تازگی برای به‌روزرسانی در اختیار کاربران برخی مناطق قرار گرفته، دربرگیرنده‌ی قابلیت‌های جدیدی مثل امکان ارسال پیام ویدیویی، خرید اینترنتی و همچنین ارایه بستر جدیدی به نام «تلسکوپ» است.

به محض این‌که تلگرام‌تان را به این نسخه به‌روز رسانی کنید، قادر به ارسال پیام ویدیویی خواهید بود. شما می‌توانید به‌سادگی آیکون دوربین را لمس کرده، آن را در حالت ضبط ویدیو قرار دهید و بعد از فیلمبرداری به همان راحتیِ ارسال یک عکس یا صدا، ویدیو را برای مخاطبان‌تان بفرستید. پیام ویدیویی شما در حالت فشرده ارسال می‌شود تا در سریع‌ترین زمان به اشتراک گذاشته شود.

و اما تلسکوپ چیست؟ تلسکوپ بستر جدیدی است که تلگرام برای پیام‌های ویدیویی ایجاد کرده؛ برای استفاده از این پلتفرم اختصاصی، حتی نیازی نیست که مخاطبان شما در تلگرام اکانت داشته باشند.

هر ویدیویی که در کانال‌های تلگرام آپلود می‌شود، در تلسکوپ هم آپلود شده و یک URL عمومی خواهد داشت.

در به‌روز رسانی جدید  تلگرام، کانال‌های عمومی درواقع صاحب یک دامنه در تلسکوپ خواهند بود که دربرگیرنده‌ی پیام‌های ویدیویی آن‌هاست. هر ویدیویی که در این کانال‌ها آپلود می‌شود، در تلسکوپ هم آپلود شده ویک URL عمومی خواهد داشت.

این قابلیت برای صاحبان کانال‌های عمومی می‌تواند به‌‌مثابه‌ی یک مژده باشد که در چشم برهم زدنی مخاطبانی را از سراسر دنیا برای ویدیوهاشان به ارمغان می‌آورد.

همچنین در نسخه‌ی جدید تلگرام با بهره‌گیری از بات‌ها قابلیت پرداخت و خرید را بدون محدودیت منطقه‌ای خواهیم داشت. توسعه‌دهنده‌های بات‌های تلگرامی می‌توانند بات‌هایی را در اختیار کاربران قرار دهند که به‌وسیله‌ی آن‌ها خرید اینترنتی صورت گیرد و حتی می‌توان با اختصاص دکمه‌ی پرداخت، مستقیما شماره کارت اعتباری را در بات وارد کرد تا عملیات خرید اینترنتی به همین سادگی در تلگرام صورت پذیرد. البته برای چنین عملیاتی تدبیرهای امنیتی هم اندیشیده شده و ظاهرا با رعایت بعضی ملاحظات می‌توان از امن بودن اطلاعات کارت اعتباری، اطمینان حاصل کرد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. رضا

    باتشکر
    در تلگرام من ضبط نمیکند

  2. امیر

    خانم سلیمانی شما فوق العاده هستید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه