دموی Resident Evil 7 برای ایکس‌باکس وان و PC هم می‌آید؛ تریلر جدید آن را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کپکام شب گذشته در جریان مراسم PlayStation Experience 2016 تریلر جدیدی از بازی رزیدنت اویل ۷ منتشر کرد و اعلام کرد که دموی قابل بازی این عنوان برای کنسول پلی‌استیشن ۴ یک آپدیت جدید دریافت می‌کند که «نیمه شب» (Midnight) نام دارد. همچنین گفته شد که این دمو سرانجام برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی هم منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در تاریخ ۲۹ آذر تجربه کنند.

به‌روزرسان نیمه شب که برای دموی رزیدنت اویل ۷ راهی بازار می‌شود، چند مسیر جدید را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد و می‌توان آن را با پلی‌استیشن VR هم بازی کرد. پس از این خبرها تریلر جدیدی هم از این بازی منتشر شد که Tape 3 نام دارد. در این تریلر هم قسمت‌های جدیدی از بازی نشان داده می‌شود که همچنان فضای مرموز بازی را به تصویر می کشد.

بازی رزیدنت اویل ۷ قرار است در تاریخ ۷ بهمن ماه برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید و تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد

    هنوز دمو برای کامپیوتر نیومده ؟؟؟

  2. MR.S.Kennedy

    این بازی میترکوونه مطمنم ! هر چند که کارکترای معروف این بازی حضور ندارن و این موضوع دردناکی برای همراهان این مجموعس اما خب ی گیمر واقعی باید صبور باشه و تحمل کنه . همین که گرافیک بالا رفته و ترسناک شده و به خصوص از داستان عالی و قشنگی برخورداره خودش جای شکر داره و پیشرفت بزرگی بعد از سال ها محسوب میشه

  3. بهروز

    بازی رزیدنت اویل باید سوم شخص باشه.اول شخص اصلا مورد پسند من نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه