راموس: می خواهم در جام جهانی ۲۰۲۲ هم بازی کنم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرخیو راموس تیم اسپانیا

کاپیتان تیم ملی اسپانیا، سرخیو راموس، قصد کناره گیری از بازی های ملی را بعد از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۱۸ ندارد.

سرخیو راموس در سال ۲۰۰۵ نخستین بازی ملی خودش را انجام داد پس از حذف اسپانیا از جام جهانی ۲۰۱۸ به دست روسیه میزبان عنوان کرده قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد و به فکر حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

سرخیو راموس ۳۲ ساله به خبرنگاران گفت:«با اینکه باید تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی ایجاد شود موافق نیستم. بنظرم دوران نسل قبلی اسپانیا هنوز به پایان نرسیده است. پیکه و اینیستا بازیکنان بسیار مهمی برای تیم ملی بودند اما ما بازیکنان جوان خوبی داریم. ما در رده جوانان تیم های خوبی داریم. بازیکنان باشخصیت مناسبی تربیت کردیم. دوست دارم همچنان به بازی برای تیم ملی ادامه دهم. به سختی با جام جهانی ۲۰۱۸ خداحافظی کردم. قصد دارم حتی اگر شده با ریش سفید در جام جهانی بعدی بازی کنم!»

راموس همچنین درباره عملکرد فرناندو هیرو که در آستانه آغاز جام جهانی جانشین خولن لوپتگی شد گفت:«همه به فرناندو هیرو افتخار می کنیم. او در شرایط سختی قرار گرفت و باید به خاطر شجاعتی که نشان داد و حاضر شد سرمربیگری تیم را قبول کند قدردانش باشیم. اکثر بازیکنان با هیرو از قبل رابطه خوبی داشتند و به همین دلیل از ابتدا روابط خوبی بین او و بازیکنان برقرار شد. بازیکنان تصمیم گیرنده نیستند اما مشکلی با ادامه فعالیت هیرو نداریم. به عنوان کاپیتان تیم ملی تنها منفعت تیم برایم مهم است.»

کاپیتان رئال مادرید همچنین درباره انتقادها از سبک بازی اسپانیا در جام جهانی گفت:«در نهایت هر کسی نظر خودش را دارد. ما سال هاست که با سبک مشخصی بازی می کنیم و همیشه با بهترین تیم ملی تاریخ کشورمان که همه جام ها را فتح کرد مقایسه می شویم. نتایج کسب شده از همه چیز مهم تر است و ما نتوانستیم نتیجه ای که به دنبالش بودیم را کسب کنیم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه