آپارتمان معروف سریال فرندز با Unreal Engine 4 شبیه‌سازی شد

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یک کاربر اقدام به بازسازی بخش اصلی آپارتمان مونیکا گلر (Monica Geller) با تمام جزییات کرد. او این کار را با موتور Unreal Engine 4 انجام داده و نتیجه‌ی آن تحسین‌برانگیز است.

به نظر می‌رسد که جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی بازی، به مناسب‌ترین ابزار برای ارجاع به استیج‌های معروف دهه‌ی ۹۰ تبدیل شده؛ چون تا برنامه و قابلیتی معرفی می‌شود، سریعا یک کاربر اقدام به بازسازی یکی از صحنه‌های آن معروف دوران می‌کند.

مدتی پیش یک نفر نسخه‌ی واقعیت مجازی آپارتمان «جری ساینفیلد» (Jerry Seinfield)، کمدین، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی معروف برنامه‌های تلویزیونی را ساخت که تجربه‌ی جالبی از واقعیت مجازی با هدست Oculus Rift را به کاربر می‌داد.

حالا هم در یک اقدام جدید، نشیمن و آشپزخانه‌ی آپارتمان مونیکا گلر بازسازی شده؛ آن هم با تمام جزییات. مونیکا گلر یکی از شخصیت‌های سریال فرندز (Friends) بود که نقش آن را «کورتنی کاکس» (Courtney Cox) بازی می‌کرد..

این رندر با موتور Unreal Engine 4 ساخته شده که یک ابزار تخخصصی و پیشرفته‌ی بازی‌سازی و شبیه‌سازی است که توسط طراحان گرافیک و بازی‌سازهای حرفه‌ای استفاده می‌شود.

طراحان این رندر اعلام کردند که این کار در واقع پروژه‌ی دانشجویی‌شان بوده که طی سه سال کامل شده. در این رندر، نشیمن و آشپزخانه‌ی آپارتمان مونیکا دیده می‌شود. کسانی که طرفدار سریال فرندز هستند، از دیدن تمام جزییات و مقیاس‌ها و اندازه‌های دقیقی که که به خوبی در رندر رعایت شده، تعجب خواهند کرد. البته اتاق‌های خواب و سرویس حمام و دستشویی، چون مثلا پشت درهای بسته هستند، کار نشده‌‌اند.

ویدیوی رندر آپارتمان مونیکا گلر را تماشا کنید…

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar rox

    سه سال خیلیه
    موتورش حتما پیچیدست

    1. Avatar برسام

      موتورش پیچیده نیست
      مدل سازیش برا دانشجو های تازه کار سخت بوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه