به مناسبت روز جهانی ایموجی از ایموجی‌های جدید رونمایی شد

۲۶ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
روز جهانی ایموجی

اپل روز گذشته برخی از ۷۰ ایموجی جدید خود را معرفی کرد. این ایموجی‌ها در آپدیت بعدی ios اواخر سال جاری میلادی به دستگاه‌های اپل اضافه خواهد شد اما اپل به مناسبت روز جهانی ایموجی، از تعدادی از این ایموجی‌های جدید رو نمایی کرده است.

زوز جهانی ایموجی چهار سالی است که در روز ۱۷ جولای جشن گرفته می‌شود. «جرمی بورگ» (Jeremy Burge) بنیانگذار Emojipedia و خالق روز جهانی ایموجی می‌گوید: امیدوارم مردم این روز را بهانه‌ای کنند برای این که روح تازه‌ای به ارتباطات مجازی خود بدمند. او همچنین افزود: هیچ چیز بهتر از این نیست که ایمیلی که از راه دور دریافت کرده‌اید شامل ایموجی باشد؛ در این حالت می‌توانید یک نفس عمیق بکشید و به این فکر کنید که فارغ از هر چیز دیگری در نهایت ما انسان هستیم.

مو قرمز

در آپدیت جدید امکان اضافه کردن مدل موهای مختلف به ایموجی آدمک‌ها اضافه خواهد شد.

شاید جالب توجه‌ترین ایموجی‌های جدید، مدل‌های موی جدیدی باشد که به آدمک‌ها اضافه شده است. در بروزرسانی جدید امکان انتخاب موهای فرفری، موهای قرمز، موهای خاکستری و حتی حالت بدون مو برای کاراکترها وجود خواهد داشت. مخاطبان همواره درخواست‌هایی برای امکان شخصی سازی کاراکترهای ایموجی‌ها داشتند و این آپدیت‌های جدید می‌تواند نظر این کاربران را به خود جلب کند. پیش‌بینی می‌شود که مدل موی فرفری و مدل مو قرمز بتوانند طرفداران زیادی پیدا کنند. البته امکان انتخاب مو برای تمام کاراکترهای آدمک وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال برای کاراکتر عروس و دونده امکان انتخاب موی قرمز وجود ندارد.

در میان ایموجی‌های جدیدی که رونمایی شدند چند حیوان واقع‌گرایانه نیز وجود دارد. قبلا هم کاراکتر حیوانات در پکیج ایموجی‌ها وجود داشتند اما حالت کارتونی داشتند. در سری جدید ایموجی‌ها تصاویر واقع‌گرایانه‌تری از برخی از حیوانات وجود خواهد داشت. به عنوان مثال از این دست ایموجی‌ها طرح‌هایی از طوطی، کانگورو، خرچنگ و طاووس منتشر شده است.

ایموجی

از جمله ایموجی‌های جدیدی که معرفی شدند می‌توان به ایموجی کاهو، انبه و کاپ کیک اشاره کرد. برای اولین بار در ماه فوریه، خبر انتشار ایموجی‌های جدید از سوی کنسرسیوم Unicode منتشر شد که یک سازمان غیرانتفاعی است که استانداردهای ایموجی‌ها را تعیین می‌کند. هنوز تا زمانی که بتوان به این ایموجی‌ها روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها دسترسی داشت چند ماهی باید منتظر بمانیم.

منبع: CNN

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه