سازندگان The Walking Dead روی بازی Guardians of the Galaxy کار می‌کنند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد استودیوی بازی‌سازی Telltale قصد دارد از روی کتاب‌های کمیک «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) که حتی فیلم آن‌ها هم ساخته شده، بازی تولید کند. استودیوی Telltale به واسطه‌ی ساخت بازی از روی عنوان‌های The Walking Dead و Back to the Future مشهور شده و حتی برای ساخت فصل اول بازی The Walking Dead جایزه‌ی بهترین بازی سال را هم به‌دست آورد.

حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که Telltale قصد دارد با همکاری شرکت Marvel بازی مجموعه‌ی محافظان کهکشان را هم بسازد و به احتمال زیاد این عنوان در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. البته قبلا هم نشانه‌هایی از این بازی دیده بودیم و در اتحادیه‌ی صداپیشگان بازی‌های کامپیوتری گفته شده که این عنوان در حال ساخت است و سازندگان آن به دنبال یک صداپیشه می‌گردند.

هر چقدر که به سال ۲۰۱۷ نزدیک‌تر می‌شویم، احتمال منتشر شدن خبرهای جدید از این موضوع بیشتر خواهد شد. حتی احتمال دارد که این عنوان در مراسم Game Awards امسال هم نشان داده شود. سال گذشته بود که در این مراسم بازی Batman استودیوی Telltale هم معرفی شد. استودیوی Telltale همیشه بازی‌های خوبی می‌سازد و احتمال می‌رود که Guardians of the Galaxy هم به عنوان خوبی تبدیل شود.

منبع: VG247

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. رامین

    عالی بووود!! :))))))))))))))))))))))))))))))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه