سامسونگ دو نمونه اولیه از نوت ۶ ساخته است

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت سامسونگ قرار است امسال حوالی مرداد ماه گلکسی نوت ۶ را به بازار عرضه کند. به همین دلیل این شرکت کره‌ای در حال آزمایش نمونه‌های اولیه از این گوشی است. در این شرایط یک گزارش از منابع قابل اعتماد ادعا کرده این شرکت دو نسخه متفاوت از گوشی نوت ۶ ساخته است. این شرکت هنوز درباره این که کدام یک از این دوگوشی را به بازار عرضه کند تصمیم نگرفته اما ظاهرا قرار است صرفا یکی از این دونمونه اولیه ساخته شده به بازار عرضه شود. به این ترتیب گلکسی +S6 edge که سال گذشته به بازار عرضه شد در سال ۲۰۱۶ جانشینی نخواهد داشت. در این شرایط نوت ۶ وظیفه‌ای دوگانه دارد؛ این گوشی هم جانشینی برای نوت ۵ و هم جانشین  +S6 edge است.

در میان دونمونه اولیه که شرکت سامسونگ در حال آزمایش آنها است یکی از آنها صفحه نمایش خمیده و دیگری صفحه نمایش تخت دارد. ظاهرا سایر ویژگی‌های این دو گوشی یکسان هستند.

note-2

گلکسی نوت ۶ دارای صفحه‌نمایش لمسی ۵٫۸ اینچی و Super AMOLED با دقت QHD (خمیده یا مسطح)، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی پیکسل دوتایی که در گوشی‌ها S7 و S7 edge هم به کار رفته بود، ۶ گیگابایت RAM و یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی است. تراشه‌های به کار رفته در این گوشی جدید هم دوباره در بسیاری کشورها همان تراشه اگزینوس هشت هسته‌ای (با سرعتی کمی بیشتر از مدل ۸۸۹۰ که در گوشی S7 به کار رفته بود) و احتمالا در برخی کشورها اسنپ‌دراگون ۸۲۳ ساخته شرکت کوالکام خواهد بود.

حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت و البته قابل ارتقا است.

احتمالا معرفی رسمی نوت ۶ شرکت سامسونگ کمی پس از عرضه اندروید N توسط شرکت گوگل خواهد بود و سیستم‌عامل این گوشی اندروید N است. در ضمن حسگر اثرانگشت هم از دیگر امکانات نوت ۶ است. درباره احتمال وجود حسگر تشخیص عنبیه چشم هم پیش از این شایعاتی مطرح شده بود.



منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    غول جدید بازار فبلت ها

    1. Avatar CR7

      سری نوت سامسونگ داره قربانی سری اس میشه درسته شش گیگ رم بیشتر از اس۷ه اما دوربیناشون یکیه و این ضعفه حداقل دوربینش ۱۶ میشد خیلی بهتر بود

      1. Avatar mahdispd

        از لحاظ دوربین با رونالدو!موافقم.ب نظر من باید از ۱۶هم بیشتر باشه سونی هر سال گوشیاش ۵مگاپیکسل پیش رفت میکنن!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه