ستاره تیم آلمان: بازی با کره جنوبی روز سیاهی برای فوتبال آلمان بود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم آلمان جام جهانی 2018

ستاره تیم آلمان اعتراف کرده این تیم سزاوار حضور در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ نبوده است. تونی کروس که باوجود بثمر رساندن گل پیروزی بخش لحظات پایانی مقابل سوئد به خاطر نمایش هایش در جام جهانی ۲۰۱۸ مورد انتقاد رسانه های آلمان قرار گرفته، عنوان کرده فوتبال این کشور در مقابل کره جنوبی روز سیاهی را تجربه کرد. آلمان با شکست ۲-۰ مقابل کره در دور سوم مرحله گروهی با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه ششم قرار گرفت و وداعی زودهنگام با جام داشت.

کروس که سابقه فتح جام جهانی۲۰۱۴ را دارد به خبرنگاران گفت:«نمی دانم بازی با کره جنوبی تاریک ترین روز تاریخ فوتبال آلمان بود یا خیر اما مطمئنا روز بسیار سیاهی بود. کسی در آلمان انتظار چنین نتایجی را تداشت. در واقع فکر می کنم کسی در دنیا فکر نمی کرد آلمان در دور گروهی حذف شود. ما انتظار داشتیم در این جام هم تا مراحل پایانی پیش برویم اما حقیقت این است که نتوانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم. ما به اندازه کافی خوب نبودیم. وقتی نتوانید در ۹۰ دقیقه به کره جنوبی گل بزنید، قطعا شایسته صعود به دور بعد هم نیستید. فکر نمی کنم که بدشانس بودیم. حذف آلمان به خاطر بدشانسی نبود. مشکل تلاش نکردن بازیکنان هم نبود. فکر می کنم همه بازیکنان نهایت تلاش خودشان را کردند اما در نهایت نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. همه اعضای تیم بسیار غمگین و عصبانی هستند اما حقیقت این است که این به هیچ کسی کمکی نمی‌کند.»

حذف آلمان در گروهی جام جهانی که برای نخستین بار از سال ۱۹۳۸ رخ داده، باعث شده رسانه های این کشور انتقاد شدیدی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورشان انجام دهند. یواخیم لوو هم که در ۱۲ سال گذشته هدایت آلمان را بر عهده داشته و تا سال ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال آلمان قرار داد احتمال کناره گیری از سمتش را رد نکرده تا فوتبال این کشور به نوعی وارد بحران شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه