لپ‌تاپ سرفیس بوک رسما معرفی و رونمایی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت پس از معرفی تبلت سرفیس پرو ۴، در اقدامی غافلگیرانه از لپ‌تاپ برند سرفیس رسما رونمایی کرد. این محصول جدید سرفیس بوک نام دارد.

لپ‌تاپ سرفیس بوک از یک صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی، پردازنده نسل ششم سری Core شرکت اینتل و کارت گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce بهره می‌برد.

سرفیس بوک اولین لپ‌تاپی است که به‌طور کامل توسط مایکروسافت ساخته شده است. یک صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل بر هر اینچ برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. سرفیس بوک از صفحه کلید جزیره‌ای با نور پس‌زمینه استفاده می‌کند که تجربه بهتری برای تایپ‌کردن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ترک‌پد این محصول شیشه‌ای است و از ۵ لمس همزمان پشتیبانی می‌کند.

برای این لپ‌تاپ از نسل ششم پردازنده‌های اینتل سری Core و کارت گرافیکی جداگانه NVIDIA GeForce با حافظه‌ی GDDR5 استفاده شده است. باتری آن هم تا ۱۲ ساعت شارژ دهی می‌کند.

surfacebook-2

مایکروسافت در اقدامی جالب ادعا کرد که لپ‌تاپ جدیدش دو برابر سریع‌تر از مک‌بوک پرو اپل خواهد بود. برای این محصول از حافظه‌ی SSD استفاده شده که سرعت انتقال اطلاعات را بسیار بالا می‌برد. در بخشی از کنفرانس مایکروسافت از سرفیس بوک برای نمایش اجرای بازی هم استفاده شد. البته در کمال تعجب فقط ویدیوی اجرای بازی Gears of War از طریق سرفیس بوک به نمایش در آمد.

surfacebook-5

قدرت پردازشی این محصول برای ویرایش فایل‌‌های ویدیویی هم مناسب خواهد بود و کاربران با سرعت بالایی می‌توانند برنامه‌های مخصوص ویرایش ویدیو را اجرا کنند. صفحه نمایش این محصول را می‌توان به صورت ۳۶۰ درجه خم کرد و در حالت‌های مختلف از آن استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توان به قابلیت جدا شدن صفحه نمایش از صفحه کلید اشاره کرد. کاربران می‌توانند در هر لحظه که می‌خواهند صفحه نمایش را از صفحه کلید جدا کنند. صفحه نمایش لمسی این محصول باعث می‌شود که بتوان همانند تبلت هم با آن کار کرد.

سرفیس بوک با قیمت ۱۴۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

1

surfacebook-6

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar mohammad sadegh

    واقعا این لپ تاپ سرفیس بوک عالی به نظر من دیزاین و طرح عالی و زیبایی داره.?

  2. Avatar یوسف

    من عاشقش شدم من از اینااااا میخام

  3. Avatar امیر حسین زارع

    واقعا شاهکاره امید وارم روش یه کارت گرافیک خفن باشه مثلا از gtx 960 به بالا دیگه
    .
    .
    .
    .
    یکی به من پول قرض میده ؟ D:

  4. Avatar علی

    آقا محمد تمام ای چیزایی که گفتی رو تا الان خیلی ها تجربه کردن ولی کمتر کسی میاد یه سیستم ویندوزی رو با یه هارد ssd تجربه کنه برا همینه که فکر میکنی فقط مک خیلی سریعه. الان مک پرو نسل ۵ام core روشه ولی این نسل ۶ام پس قدرت پردازشی این بیشتره گرافیکشم بیخیال خود win 10 با سخت آفراز برابر تونست از Yosemite سریع تر کار کنه (فقط یه ذره ) حالا اگه El Capitan چهل درصد سریع تر شده پس قاعداتا الان با سخت افزار برابر mac جلو هست ولی سخت افزار برابری نیست که یه همچین کاری باهاش بکنیم مگه این که منتظر مکبوک های جدید تر باشیم.

  5. Avatar محمد

    دوبرابر مک بوک پرو! خدایی من از این اپل زده ها نیستم ولی به نظر بنده احتمالا مثلا مدیا پلیرشو فقط زودتر باز میکنه (اونم به طور مثال گفتم وگرنه فکر نکنم حتی یک برنامه را بتونه سریع تر باز کنه). الان مک بوک پرو فکر میکنم بین نیم تا یک ثانیه photoshop cc نسخه جدید را باز میکنه. فکر نمیکنم امکان رقابت را داشته باشه توی سرعت. اتفاقا دوستم آپدیت جدید کاپتان را نصب کرده بود گفتم فکر میکنی ادعا اپل دسته گفته نرم افزارا ۴۰٪ زودتر باز میشه؟ اگه آره که منم اپدیت کنم. حرف جالبی زد دوستم گفت ۰ ثانیه ضرب در ۴۰٪ مساوی ۰ ثانیه. حقیقتا اینقدر برنامه ها سریع باز میشه که فکر نمیکنم بشه سرعت بیشتر از این رو الزامی دونست. البته برنامه ها منظورم موزیلا فایرفاکس نیست! برنامه های سنگینی که کار میکنیم. و به خاطر کارم و نیاز به ویندوز یه لپتاپ با مشخصات مشابه هم دارم فقط بحث باز کردن نرم افزار نیست. مثلا توی تبدیل ویدئو که یک بار تست کردم مک بوک پرو ۳ برابر فریم بیشتر توی ثانیه تبدیل میکرد. واقعا سرعت کار مک بوک پرو خیره کنندس بعید میدونم ادعای ماکروسافت به حقیقت حتی نزدیک بشه. باز هم میگم من اپل زده نیستم تجربه کاری را گفتم و بدونید سیستم عامل مک به حداقل ها اکتفا کرده. خب کلوز داره پس کنسل نمیخواد طراحی کنیم براش! پس زمینه افتاد روی بک گراند؟ خب افتادش، پس کافیه هیچ تنظیماتی براش نیاز نیست دیگه. واقعا سیستم عاملی هست که فقط به درد کار تخصصی میخوره نه کاربرد معمولی چون به حداقل ها توی طراحیش اکتفا کردن و میتونه برای کار های معمولی اذیت کننده باشه

    1. Avatar یوسف

      کاملا حرفتون رو قبول دارم

    2. Avatar علی

      حالا بذار بیاد بعد تستش کن اونوقت انقدر مطمئن نظر بده.

    3. Avatar امیر

      مگر این محصول اومده که شما اینجوری قاطع نظر میدین؟
      این محصول که معرفی شد تمام حضار از جاشون بلند شدن و شروع به تشویق کردن.
      من خودم الان سرفیس پرو ۳ دارم و توی ویژوال استودیو بدون هیچ معطلی اجرا میشه وکامپایل میکنه.
      در مورد سیستم عامل هم ویندوز بدون شک پروداکتیو ترین سیستم عامل روی کره زمینه.
      پس بی زحمت چشم بسته نظر ندین.

      1. Avatar امیر

        تازه خوبه که این دستگاه از GPU ساخت انویدیا بهره میبره که توسط تیم اکس باکس کاستومایز شده!
        توی مراسم معرفی به راحتی تو ادوبی پرمیر رندر میکرد و روش بازی گیرز آو وار اولتیمیت ادیشن اجرا کردن.
        در ضمن این دستگاه از فناوری پیکسلذسنس بهره میبره که باعث میشه به راحتی با سرفیس پن شما توی محصولات ادوبی ادیت کنیددو این فناوری باعث افزایش دقت قلم شده.
        از طرفی ۶ میلیون پیکسل صفحه نمایش این دستگاه رو تشکیل میدن که تا به حال در لپ تاپ دیگه ای نبوده.

  6. Avatar حمید

    امشب ترکوندن ردموندی ها واقعا….!!!!
    میخوام ببینم دیگه کسی میتونه قد علم کنه واقعا؟؟؟

  7. Avatar غضنفر

    میشه گفت: شب سورپرایز بود :X

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه