سرمربی تیم پرتغال: به کی‌روش بابت ساخت چنین تیمی تبریک می‌گویم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی پرتغال

سرمربی تیم پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ تحت تاثیر عملکرد تیم ملی ایران در بازی با پرتغال تحت هدایت هموطنش قرار گرفته است. فرناندو سانتوس که سابقه دوستی قدیمی با کارلوس کی روش را دارد پس از تساوی ۱-۱ تیم های پرتغال و ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به تمجید از عملکرد سرمربی ایران پرداخت.

سانتوس پس از بازی به خبرنگاران گفت:«پرتغال تیم برتر میدان بود اما باید به کارلوس کی روش بابت کاری که برای ایران در سال های اخیر انجام داده، عملکردی که در این دوره جام جهانی داشتند و تاکتیک های درستی که برای تیمش انتخاب کرد تبریک بگویم.»

سرمربی پیشین تیم ملی یونان درباره تصمیمات جنجالی داور بازی گفت:«در مورد تصمیمات داور و کمک داور ویدیویی نگرانی نداشتم. تصمیمات بحث برانگیز داوری اتفاقی عادی در فوتبال است. کمک داور ویدیویی کار خودش را انجام داد و باید این موضوع را قبول کنیم. حالا مهمترین چیز این است که به بازی با اروگوئه فکر کنیم. باید خودمان را از نظر روانی و فیزیکی آماده این بازی کنیم. اروگوئه بازیکنانی باکیفیت و عالی در اختیار دارد اما هم پرتغال هستیم و سلاح های خودمان برای شکست آن ها را داریم. روسیه تیم میزبان است و عملکرد قبل توجهی در جام داشته و اگر به این تیم برخورد می کردیم هم کار سختی در پیش داشتیم.»

سانتوس همچنین درباره ناراحتی کریستیانو رونالدو از خراب کردن ضربه پنالتی در این بازی و خودداری اش مصاحبه با خبرنگاران پس از بازی گفت:« ناراحتی رونالدو از خراب کردن ضربه پنالتی طبیعی است. بهترین بازیکنان هر زمان که نتوانند در جریان بازی تاثیرگذار باشند ناامید می شوند. این بازیکنان بیشتر از بقیه از ناکامی‌های خود ناراحت می‌شوند. بازیکنانی مثل رونالدو می‌خواهند همیشه بهترین باشند و زمانی که اوضاع برای آنها خوب پیش نرود عصبانی می شوند.»

با این نتیجه، تیم پرتغال با ۵ امتیاز به دلیل گل زده کمتر پایین تر از اسپانیا در رده دوم جدول گروه دوم قرار گرفت و تیم ایران هم با ۴ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سپنتا

    نزدیک به ۴ سال است فدراسیون و بازیکنان پرتقال با کیروش شدیدا اختلاف دارند و این که مربی شون در اوج این درگیری های رسانه ای همین حد هم مجبور به تمجید از کارلوس کیروش میشه خودش خیلی اهمیت داره…

    کارلوس کیروش بعد از سالها تنها کسی بوده که واقع گرا و با داشته هاش برنامه ریخته ….ساختار دفاع رو درست کرد که همیشه مشکل اصلی مون بود……..اونم در زمان تغییر نسل و با دست خالی از بازیکن و ستاره ای خلاق در میانه و فوروارد……….فراموش نکنیم تمام اعتبار ش رو واسه ایران خرج کرد در فشار به فیفا و همه زمینه ها…..

  2. محمد

    آقای سانتوس حرف نزنی
    کجا تیم برتر شما بودید برابر کردیم

    ادعاش هم میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه