سرورهای متال‌گیرسالید۵ راه افتادند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از پرتکرارترین اتفاقاتی که در صنعت بازی‌های ویدیویی روی می‌دهد، از کار افتادن سرورهای یک بازی هم‌زمان با عرضه‌ی آن است. انگار که شرکت‌های ساخت بازی نمی‌دانند که بازی‌شان قرار است در روز اول با حجم زیادی از درخواست‌ها مواجه شود و باید خود را برای این موضوع آماده کنند.

کونامی گفته است که بخش‌های آنلاین بازی The Phantom Pain درست شده‌اند، اما به غیر از نسخه‌ی پلی‌استیشن۴.

از بازی‌های بزرگی مثل «دیابلو ۳» گرفته تا «سیم‌سیتی» یا حتی «سرنوشت»، بازی‌ها هم‌زمان با عرضه‌شان همیشه مشکلات سرور داشته‌اند. متال‌گیرسالید۵ هم هر قدر بزرگ باشد، از این موضوع مستثنی نیست.

درست همزمان با عرضه‌ی بازی، بخش‌های آنلاین بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain از کار افتادند. کونامی هم از ابتدای هفته‌ی گذشته با از کار انداختن این بخش‌ها، سعی کرد تا مشکلات را برطرف کند.

کونامی اخیرا گفته است که سرور همه‌ی پلتفرم‌ها، به غیر از پلی‌استیشن۴ درست شده‌اند و قابلیت‌ها هم بازگشته‌اند. برای همین هم کونامی فعلا قابلیت‌های آنلاین بازی را روی پلی‌استیشن۴ غیرفعال کرده است.

MGS

قابلیت‌های آنلاین بازی، شامل انتقال فایل ذخیره‌ی بازی Ground Zeroes هم می‌شود. در نتیجه اگر بخواهید جایزه‌های خود را برای بازی کردن Ground Zeroes در The Phantom Pain دریافت کنید، فعلا باید تا درست شدن سرورها صبر کنید.

متال‌گیرسالید۵ دقیقا هفته‌ی پیش برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس۳۶۰، ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد. بازی یک هفته قبل از عرضه‌اش توانست بالاترین نمرات منتقدین را از بین بازی‌های سال ۲۰۱۵ دریافت کند؛ طوری که در حال حاضر بازی روی وب‌سایت Metacritic، ۴۹امین بازی برتر تاریخ است. جالب است بدانید نمره‌ی این بازی روی وب‌سایت IMDB به ۹.۹ رسیده است.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه