سرورهای Demon’s Souls به زودی خاموش می‌شوند

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نه سالی از عرضه‌ی بازی Demon’s Souls برای پلی‌استیشن۳ می‌گذرد و قرار است پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین این بازی به پایان برسد. سونی خبر داده است که سرورهای بازی Demon’s Souls در روز ۲۸ فوریه سال آینده‌ی میلادی خاموش خواهد شد.

به خاطر این بازی است که مجموعه‌ی دارک سولز و دنباله‌های آن وجود دارد.

در حالی که سونی وظیفه‌ی توزیع و انتشار Demon’s Souls را در ژاپن به دست داشت، شرکت آتلوس این بازی را خارج از ژاپن عرضه کرده بود. با این حال، پس از انتشار این خبر از سوی سونی، توییتر اصلی مجموعه‌ی دارک سولز خبر داد که خاموش شدن سرورهای Demon’s Souls فقط در ژاپن صورت نخواهد گرفت.

از کار افتادن بخش آنلاین Demon’s Souls تاثیری بزرگ روی بازی دارد. امکان پیشرفت در بازی به کمک بازی‌کننده‌ها به کنار، دیگر امکان خواندن پیغام‌ها و دیدن مرگ افراد وجود ندارد. خاموش شدن سرورها حتی روی غولاخر Old Monk هم تاثیر می‌گذارد که در آن یک بازیکن دیگر به دنیای بازی شما احضار می‌شود.

بازی Demon’s Souls از مهم‌ترین ساخته‌های اخیر صنعت بازی است. به خاطر این بازی است که مجموعه‌ی دارک سولز و دنباله‌های آن وجود دارد و اساس تمام سیستم‌های این بازی‌ها در Demon’s Souls معرفی شده است. سونی انتظار نداشت این بازی این قدر محبوب و بزرگ شود و به همین دلیل، بازی را خارج از ژاپن عرضه نکرد. Demon’s Souls در سال عرضه‌ی خود لقب «بازی سال» را از گیم‌اسپات گرفت.

اگر می‌خواهید Demon’s Souls را تجربه کنید، بهتر از همین حالا دست به کار شوید، چون بازی کردن آن به صورت تک نفره و بدون کمک، اصلا به راحتی دارک سولز نیست.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    اتفاقا کاملا برخلاف حرف شما، دیمنز سولز راحت ترین نسخه تو سری بازیهای سولز هست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه