سرویس پیام‌رسان Google Allo عرضه شد

۱ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

بعد از عرضه‌ی Google Duo، سرویس پیام‌رسان دیگر گوگل با نام Google Allo از دیروز برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است. این دو سرویس پیام‌رسان که همزمان با هم در کنفرانس Google I/O امسال معرفی شده بودند، با یک ماه اختلاف در دسترس کاربران قرار گرفتند.

هردو سرویس بیش‌تر از آن‌که به حساب کاربری گوگل متکی باشند با شماره تلفن کاربران کار می‌کنند و در حالی که Google Duo بیش‌تر روی چت ویدیویی تاکید داشت، توجه Allo به ارتباطات به شکل سنتی‌تر یعنی چت متنی و صوتی معطوف است. به‌این‌ترتیب امکانات این سرویس قابل‌مقایسه با اپلیکیشن‌هایی مثل واتس‌اپ و iMessage خواهد بود. Allo امکانات و قابلیت‌های آشنایی مثل بسته‌های متنوع استیکرهای را برای کاربران فراهم کرده که البته بعضی از آن‌ها منحصر به همین سرویس هستند.

در این‌جا می‌توانید تصاویری از محیط این سرویس را ببینید.

در کنار این‌ها Allo با دستیار هوشمند خود که شبیه به Google Now است، می‌آید. این دستیار هوشمند با دستور Google@ به سوالات شما پاسخ می‌دهد. کار با این دستیار بسیار آسان است. شما می‌توانید سوالات خود را به‌صورت صوتی یا از طریق تایپ کردن از دستیار Allo بپرسید، با این دستیار چت کنید، یا حتی با او بازی‌ کنید. برای بازی در محیط اپلیکیشن، دستیار هوشمند گوگل گزینه‌هایی شامل بازی دونفره و یک‌نفره را به شما پیشنهاد می‌دهد. تنها کافی‌ست در صفحه‌ی چت بنویسید: Game@.

سرویس Google Allo با یک دستیار هوشمند شبیه به Google Now می‌آید.

بعد از نصب برنامه می‌توانید مخاطبان دفترچه تلفن‌تان را از طریق پیامک مطلع کنید و از آن‌ها هم دعوت کنید که Allo را نصب کنند. البته بسته به منطقه‌ی سکونت کاربر، زمان در دسترس بودن این سرویس متفاوت خواهد بود. در حال حاضر کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی اپلیکیشن Google Allo را دانلود و نصب کنند.

ما هم در تحریریه‌ی دیجی‌کالا مگ Google Allo را دریافت کرده‌ایم. به‌زودی منتظر نقد و بررسی تخصصی سرویس پیام‌رسان جدید گوگل در دیجی‌کالا مگ باشید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. صهیب

    عالی خیلی هوشمندانه برنامه نویسی شده از هر نظر بهتر از مسنجر های دیگه ست

  2. روح الله

    امیدوارم شباهت اسم پیام رسان گوگل به AOL باعث نشه سرنوشتش مثل اون بشه

  3. سینا

    نمی‌دونم چرا من نمی‌تونم این اپلیکیشن و دانلود کنم. اصلا در صفحه‌ی دانلودش هیچ گزینه‌ای برای دانلود نصب نیست 🙁

    1. ehsanda

      حتما این برنامه با گوشی شما سازگار نیست( از لحاظ اندروید پایین یا…….)و گزینه غیر فعال میشه

  4. امیرحسین

    اصلا امیدوار کننده نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه