سلفی از زندان

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا سلفی گرفتن آنقدر مد شده که حتی در زندان هم متوقف نمی‌شود. در یکی از زندان‌ها در ویرجینیای غربی یک زندانی به نام شین هالبروک که به دلیل سرقت و وارد کردن جراحت در زندان است در خودروی ون متعلق به زندان از خودش سلفی گرفته و این عکس سلفی را در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده است.

این عکس‌های سلفی در شرایطی گرفته شده که هالبروک و سایر زندانیان از دادگاه به زندان منتقل می‌شدند. این زندانی در دادگاه درخواست عفو کرده بود اما قاضی درخواستش را رد کرد. این زندانی به یک گزارشگر تلویزیون گفته است بعد از اینکه درخواست عفوش رد شده دیگر برایش مهم نبوده که اقدام به سلفی گرفتن نقض قانون به حساب می‌آید یا نه.

pris-large_trans++eo_i_u9APj8RuoebjoAHt0k9u7HhRJvuo-ZLenGRumA

شین هالبروک افزوده که این عکس‌ها را برای کاهش نگرانی برخی از خویشاوندانش که درباره او نگران بودند منتشر کرده. این زندانی درباره اینکه گوشی موبایل از کجا آمده هم فقط گفته که آن را پیدا کرده. ظاهرا این گوشی موبایل به طریقی پنهان شده بوده که در بازرسی بدنی این زندانیان قبل از اعزام به دادگاه کشف نشده است.

بازرسان در حال تحقیقات بیشتر بر روی این موضوع‌اند. موبایل این زندانی قبل از بازگرداندن او به سلولش ضبط شده و دست کم تا مدتی از سلفی‌های بیشتر خبری نیست.

‌‌

منبع: PhoneArena

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه