سونی سری Z تلویزیون‌های ۴K خود را معرفی کرد

۳۱ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی امروز جدیدترین سری تلویزیون‌های پرچم‌دار ۴K LCD خود را با نام سری Z معرفی کرد. این سری تلویزیون‌ها در زمینه‌ی کیفیت نمایش یک گام فراتر از تلویزیون‌های سری X سونی گذاشته و همچنین دربردارنده‌ی جدیدترین تکنولوژی HDR این شرکت هستند.

به همین ترتیب ارتقای تکنولوژی پردازنده‌ی تصاویر ۴K در این سری تلویزیون‌ها باعث ارتقای دقت تصویر و رنگ آن‌ها نسبت به سری قبلی شده است.

تلویزیون‌های سری Z سونی با پلت‌فرم Android TV‌ گوگل کار می‌کنند اما طراحی این پلت‌فرم توسط سونی شخصی‌سازی شده است.

سونی درباره‌ی تلویزیون‌های سری Z گفته این دستگاه‌ها با پلت‌فرم Android TV‌ گوگل کار می‌کنند اما طراحی این پلت‌فرم توسط سونی شخصی‌سازی شده است. نماینده‌ی سونی در این‌باره گفته: “تلویزیون‌های سری Z سونی نسل پیشرفته‌ای از دست‌پرورده‌ها‌ی تکنولوژی صنعت تلویزیون هستند که تجربه‌ی تماشای محتوای ۴K HDR را در تمام سطوح برای مخاطبان فراهم می‌کند.

به پشتوانه‌ی تخصصی که سونی در زمینه‌ی مشخصات فیلم‌برداری با تکنولوژی ۴K HDR، ساخت، ویرایش، ضبط و انتقال آن به نمایشگر دارد، این شرکت بیش از هر شرکت دیگری این تکنولوژی را می‌شناسد. تلویزیون‌های سری Z نتیجه‌ی مستقیم همکاری بی‌همتای میان مهندسان و تیم‌های خلاق ماست.”

سری Z با عرضه‌ی سه مدل شروع به کار کرده است: مدل ۶۵ اینچی  XBR65Z9D با قیمت ۶۹۹۹ دلار، مدل ۷۵ اینچی XBR75Z9D با قیمت ۹۹۹۹ دلار و بالاخره مدل ۱۰۰ اینچی XBR100Z9D که هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.

سونی اعلام کرده مدل ۶۵ و ۷۵ اینچی در حال حاضر برای پیش‌سفارش آماده هستند و تحویل آن‌ها اواخر تابستان صورت می‌گیرد. جزییات عرضه و قیمت مدل ۱۰۰ اینچی هم ظرف چند ماه آینده اعلام خواهد شد.

منبع: The Verge

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Ahmad

    واو!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه