شارپ هم گوشی بدون لبه می‌سازد؛ تصاویر آن را ببینید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شارپ که در حوزه ساخت لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند و به قیمت ۶.۲ میلیارد دلار بوسیله شرکت فاکس‌کان خریداری شد، ماه فوریه گذشته از طرح مفهومی یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است که Sharp Corner R نام دارد. این گوشی هیچ لبه‌ای ندارد و صفحه‌نمایش آن هم خمیده است. گوشی Corner R یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. صفحه‌نمایش این گوشی تقریبا ۹۰ درصد پنل جلویی گوشی را در بر می‌گیرد و دکمه‌های فیزیکی هم ندارد.

این مدل طی برگزاری نمایشگاه تکنولوژی CEATECH 2016 در ژاپن معرفی شده است. مشخص نیست که این مدل کی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر این هم مشخص نیست که ویژگی‌های بیشتر این گوشی دقیقا از چه قرار خواهند بود. با این حال در شرایط فعلی تصاویر مفهومی‌ای از این گوشی در اختیار قرار گرفته است. این تصاویر صفحه‌نمایش بدون لبه و حاشیه این گوشی و همچنین خمیده‌ بودن صفحه‌نمایش در لبه‌ها را نشان می‌دهند. در ادامه مطلب می‌توانید نگاهی به این تصاویر بیاندازید و گوشی هوشمند جدید شرکت شارپ را بیشتر بررسی کنید:

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar میثم

    اولیش نیست. گوشیای سریAquos شارپ همشون همینجوری بدون لبه هستن. البته خمیده نیستن. اونا هم مث این مدل خیلی قشنگن. با وجود اینکه مشخصاتشون خیلی خاص نیس اما آدم دوس داره داشته باشه.
    فقط مشکل اینجاس که فقط تو ژاپن عرضه میشن.

  2. Avatar امیرحسین

    بعد تو دست بگیری سخت‌نمیشه دستت هی به لبه هاش بخوره یه چیزی الکی انتخاب بشه

  3. Avatar فرزاد

    خیلی چیزه مسخره ایه، امیدوارم که این یکی دیگه مد نشه
    آخه گوشی که حاشیه نداره رو موقع بازی کردن یا عکس گرفتن چجوری باید تو دست گرفت، گوشی باید دور صفحهش یه جایی برای دست داشته باشه .

  4. Avatar mahdispd

    خودش ب تنهایی؟؟ از سامسونگم جلو افتاده یعنی؟؟

    1. Avatar میثم احمدی

      هنوز نساخته که فعلا طرح مفهومیه.

    2. Avatar محمد

      خودش به تنهایی چیه شارپ از قدیم گوشی هایی با حاشیه های بسیار بسیار کم میساخت، تقریبا بدون حاشیه ینی، خیلی قبل از اینکه سامسونگ به چنین چیزی فکر کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه