شما بگویید؛ نظرتان درباره رنو سیمبیوز چیست؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
رنو سیمبیوز

دیروز نهمین قسمت از مستند خودرو رینگ اسپرت منتشر شد و رنو سیمبیوز به عنوان اتومبیل الکتریکی خودران با طراحی آینده نگرانه مورد بررسی قرار گرفت. در همین راستا ما هم تصمیم گرفتیم نظر شما را در مورد این اتومبیل هیجان‌انگیز بپرسیم و بدانیم شما درمورد خودروهای آینده مثل رنو سیمبیوز چه فکری می‌کنید؟

رنو سیمبیوز به عنوان یک کانسپت کار پیشرو و پرچم‌دار شناخته می‌شود؛ پرچم‌دار از بابت طراحی، فناوری و سطح بالایی از هوشمندی سیستم‌های متنوع این خودرو که لقب اتومبیل خوداران سطح ۴ را به این فرانسوی هدیه داد‌ه‌اند. اتومبیل‌های خودران، خودگردان، رباتیک و ماشین‌های بدون راننده اصطلاحاتی هستند که به این گونه خودروها داده می‌شود؛ ماشین‌هایی که بسته به هوشمندی در ۵ سطح مختلف طبقه‌بندی می‌شوند و می‌توانند رانندگی را برایمان آسان‌تر کنند؛ بطوری که سطح ۵ به عنوان ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای اتومبیل‌های خودران شناخته می‌شود تا بتوانیم بدون هیچ نگرانی، کنترل خودرو را به دست سیستم‌های هوشمند بسپاریم. برای همین است که اتومبیل‌های سطح ۵ دیگر نیازی به فرمان و پدال ندارند و تمام سرنشینان می‌توانند در طول مسیر خود را سرگرم کنند تا به مقصد برسند.

اگرچه هنوز راه زیادی تا رسیدن به سطح ۵ اتومبیل‌های خودران باقی مانده، شرکت‌های مختلفی از جمله تسلا، ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز، ولوو و تویوتا روی توانمندسازی ماشین‌های خود کار می‌کنند؛ به‌طوری که سیستم‌های کروز کنترل یا پارک خودکار به بخشی از استاندارد تجهیزات محصولات بالارده‌ی این کمپانی‌ها تبدیل شده است. یکی از شرکت‌هایی که روی تکامل سیستم‌های اتومبیل‌های خودران کار می‌کند، رنو فرانسه است. رنو سیمبیوز به عنوان نماینده‌ی اتومبیل هوشمند خودران و الکتریکی می‌تواند بهترین مثال از یک خودرو آینده باشد. اتومبیل‌های خودران به سیستم‌های مختلفی از جمله رادار، لیدار، دوربین، نقشه‌یاب و هوش مصنوعی پیشرفته مجهز می‌شوند تا با کم‌ترین خطر، سرنشینان را به مقصد برسانند. در قسمت هشتم و نهم مستند خودرو رینگ‌اسپرت، بطور ویژه به رنو سیمبیوز پرداخته شد تا هرچه بیشتر با دنیای هیجان‌انگیز این گونه خودروها آشنا شویم.

classic

احتمالا دسته‌ی زیادی از علاقمندان به دنیای خودرو، از شنیدن سپردن کنترل و هدایت خودرو از دست راننده به سیستم‌های هوشمند چندان خوش‌حال نمی‌شوند. برای بسیاری از عاشقان خودرو، ماشین یعنی یک موتور ۸ سیلندر، دنده دستی و شنیدن غرش قلب قدرتمند و صدای اگزوز، نه سکوت خودروی دنده اتوماتیک، برقی و ساکت که تمام کنترل هدایت را سیستم‌های هوشمند انجام می‌دهند.

این پایان مطلب ما نیست، چراکه الآن نوبت شماست تا در کامنت‌ها نظرتان را درمورد خودروهای الکتریکی خودران برایمان بنویسید. آیا شما طرفدار این دسته از اتومبیل‌های پیشرفته هستید یا همان صدای غرش وحشی موتور فورد موستانگ و خام‌سوزی را بر تمام فناوری‌های ماشین‌های مظلوم آینده ترجیح می‌دهید؟
منتظر کامنت‌هایتان هستیم تا در یک ویدیوکست ویژه، گفته‌های شما کاربران عزیز را جمع‌بندی کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    سلام آقای شاهسون
    من چند بار دیگه زیر پستای شما نظر گذاشتم و شما نمایش ندادید.با کمال احترام خواستم به شما بگم که شما یه سانسورچی هستید،پاد کستایی که میزارید موضوعاتش واقعا دور از واقعیت و برای جامعه ایرانی بسیار ناملموس هست.گویا اینکه شما رو در اینترنت بصورت تصویری نشون میدن خیلی باعث غرور شما شده و حس آدم معروف بودن به شما دست داده.پرسیدن نظر درباره چیزی که مردم ما هیچوقت حتی مشابه نزدیکشو استفاده نخواهند کرد بسیار بچگانس.
    با تشکر
    امیدوارم بهتون بر نخوره ولی رفتار شما کاملا برازنده این اعتراض هست.

    1. سلام علی جان

      بخش تایید کامنت برعهده من نیست وگرنه خوشحال میشم نظرات خوبی که با ما به اشتراک میگذارین رو زودتر بخونم.
      حجم و تعداد کامنت های شما کاربرای عزیز زیاده؛ با این حال با دوستان صحبت میکنم تا نظرات شما رو زودتر تایید کنن.
      درمورد این گونه محتوا، باید عرض کنم بعد از انتشار هر قسمت از مستند رینگ اسپرت ما یه نظرسنجی درمورد خودرو بررسی شده مینویسیم. بنابراین فرقی نمیکنه ماشین کلاسیک باشه یا مدرن و شهری؛ نظرسنجی ۵ش هر هفته تو دیجیکالامگ پابلیش میشه.

      شاد باشی 😉

      1. Avatar Ali

        سلام دوباره
        ممنون از پاسختون
        من بخاطر علاقه به دیجی مگ اگه درباره موضوع بخام نظر بدم،وقت میزارم و نظر میزارم ولی ۲،۳ شما نمایش ندادید که بهم برخورد چون من که حرف زشتی نزده بودم که نخواد نمایش داده بشه.
        در هر صورت از پاسخ متین شما ممنونم و اگه جایی یخورده نقدم تند شد و حتی اندکی باعث ناراحتی شد عذرخواهی میکنم.
        موفق باشید❤

      2. خواهش میکنم علی جان

        از پیشنهاد و انتقاد شما عزیزان استقبال میکنم و امیدوارم از محتوای تولید شده نهایت لذت و استفاده رو ببری 😉

        شاد باشی

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه