شکیل‌تر از همیشه؛ نگاهی به ب‌ام‌و M750Li

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
سری 7

در شرایطی که ورود نسل جدید سری ۷ به دلیل داشتن ارزش گمرکی بیش از ۴۰ هزار دلار به ایران ممنوع شده، امروز می‌خواهیم نگاهی به نمونه‌ی لوکس و قدرتمند این خانواده یعنی M750Li داشته باشیم.

چقدر قدرتمند؟

تا حدی که احتمالا فکر سوار شدن در هر خودروی اسپرت کوپه‌ی بنز و لکسوس را از سر بیرون کنید! ب‌ام‌و با تجهیز اتاق سدان لوکس خود به پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با آرایش V شکل، کاری کرده که هنگام استارت زمین را به لرزه درآورید. دلیل آن هم تولید حداکثر قدرت ۶۱۰ اسب‌بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون‌متری این آلمانی مغرور و صد البته، خواستنی است!

ظاهر شکیل

در زبان طراحی سری ۷ جدید ب‌ام‌و از مولفه‌های جدیدی مثل چراغ‌های چسبیده‌ی جلو به جلوپنجره‌های بزرگ‌تر مشکی کلیوی استفاده شده است. حالا در M750Li با بهره‌مندی از طراحی عضلانی به خصوص در فرم سپر‌ها و استفاده از اسپویلر جلو، بادی کیت بزرگ‌تر با تغییراتی در رکاب و افزایش سایز اینچ تایرها بیش از پیش جذاب‌تر شده است.

تغییرات طراحی فقط به بیرون خودرو محدود نشده بلکه ب‌ام‌و خواسته تا با ترکیب زیبای رنگ قرمز و مشکی در صندلی‌های چرمی، کنسول میانی و داشبوردها، هیجان را بیش تر از هروقتی به سرنشینان این آلمانی گران‌قیمت منتقل کند. با این حال مابقی ادوات داخل کابین مشابه دیگر مدل‌های سری ۷ جدید است.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Alvand

    شما مشخصات M760LI نوشتید چون M750li هشت سیلندر ۴.۴ لیتری ولی M760LI حجم موتوری برابر ۶.۶ لیتر و ۱۲ سیلندره که گل سر سبد سری ۷ به حساب میاد

    1. مرسی از دقت و توجهتون
      در گزارش منتشر شده از این خودرو گفته شده که برخلاف مدلهای متداول M750Li این ماشین به موتور اشاره شده مجهز شده.

  2. Avatar ///mahdispd

    ترکیبی زیبا از لوکس و اسپرت بودن البته با چاشنی قدرت..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه