صداپیشه‌ی اسنیک: استودیوی سازنده‌ی متال‌گیر تعطیل شده است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«آکیو اوتسوکا» (Akio Otsuka)، صداپیشه‌ی معروف شخصیت «اسنیک» در مجموعه بازی‌های متال‌گیر، شایعات از هم پاشیدن استودیوی بازی‌سازی «کوجیما پروداکشنز» را تایید کرده است.

پس از مدت‌ها سکوت، بالاخره یکی از کسانی که در ساخت متال‌گیر۵ دست دارد، حرفی درباره‌ی رابطه‌ی کونامی و کوجیما زده است.

چند ماهی است که شایعاتی مبنی بر تعطیل شدن استودیوی بازی‌سازی «کوجیما پروداکشنز»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های متال‌گیر شنیده می‌شود، اما نه مسوولان این استودیو و نه شرکت «کونامی»، پاسخی به این شایعات نداده‌اند.

MGS51

«هیدئو کوجیما»، مدیر استودیوی بازی‌سازی «کوجیما پروداکشنز» و خالق مجموعه بازی‌های متال‌گیر، حق مصاحبه با خبرگزاری‌ها را ندارد و در نتیجه، حرفی درباره‌ی وضعیت استودیوی‌اش نزده است.

با تمام این اوصاف، صداپیشه‌ی ژاپنی شخصیت اسنیک، دیروز با تایید شایعات، از آخرین ساخته‌ی کوجیما سخن گفته است. «اوتسوکا» درباره‌ی این موضوع در توییترش نوشته است: «کوجیما پروداکشنز را مجبور به تعطیلی کردند، ظاهرا هم ساخت بازی‌ای که این تیم با تلاش زیادی روی‌اش کار کرده، در حال تمام شدن است. بدون اغراق می‌گویم که انتظار دارم این بازی، بزرگ‌ترین شاهکار آن‌ها شود.»

MGS52

صداپیشه‌ی معروف مجموعه فیلم‌های Ghost in the Shell در پایان اضافه می‌کند: «حتی اگر هم این پایان متال‌گیر باشد، متال‌گیر جاودانه است.» استودیوی بازی‌سازی «کوجیما پروداکشنز» (که البته در حال حاضر دیگر وجود ندارد)، بیش از هفت سال است که مشغول ساخت و توسعه‌ی «متال‌گیرسالید۵» است. کارگردان مجموعه بازی‌های متال‌گیر گفته است که با عرضه‌ی «متال‌گیرسالید۵» می‌خواهد حفره‌های داستانی این مجموعه را به‌طور کلی پر کند و به داستان شخصیت‌های این بازی پایان دهد. احتمالا تصمیم او برای پایان دادن به داستان مجموعه‌ی متال‌گیر، به جدایی‌اش از کونامی مربوط است.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain قرار است اول سپتامبر سال جاری (۱۰ شهریور) روی کنسول‌های پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس‌وان عرضه شود. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی، دو هفته پس از نسخه‌ی کنسولی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه