صدرنشینی کلمبیا در روز صعود دراماتیک ژاپن از گروه هشتم جام جهانی

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018

تیم‌های کلمبیا و ژاپن موفق به صعود از گروه هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ شدند. دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ با برگزاری دو بازی همزمان از گروه هشتم در ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری شد. در مهمترین بازی تیم کلمبیا با یک گل از سد سنگال گذشت و در دیگر بازی هم تیم لهستان با همین نتیجه مقابل ژاپن پیروز شد.

با این نتایج تیم کلمبیا ۶ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین صعود کرد. تیم ژاپن هم با ۴ امتیاز و به دلیل دریافت کارت زرد کمتر در رده دوم قرار گرفت و به مرحله بعد راه یافت. تیم سنگال هم باوجود کسب ۴ امتیاز و تفاضل گل یکسان با تیم ژاپن به دلیل آمار انضباطی ضعیف تر در رده سوم جای گرفت و از صعود باز ماند.

دیدار تیم های کلمبیا و سنگال سریع و پایاپای آغاز شد تا اینکه تیم سنگال در دقیقه ۱۹ پس از سرنگونی سادیو مانه صاحب پنالتی شد اما داور پس از بازبینی تصاویر نظر خودش را تغییر داد و دستور به ادامه بازی داد. تیم کلمبیا در دقیقه ۳۳ مجبور به تعویض اجباری شد و خامس رودریگز را که احساس ناراحتی می کرد از  زمین بیرون کشید. بازی در ادامه نیمه اول بیشتر در میانه زمین دنبال شد تا با نتیجه تساوی تمام شود. بازی در نیمه دوم هم مثل نیمه قبل نزدیک و بدون موقعیت جدی ادامه پیدا کرد تا اینکه تیم کلمبیا در دقیقه ۷۴ با ضربه سر یری مینا روی کرنر ارسالی به گل رسید. تیم سنگال در ادامه باوجود در اختیار داشتن توپ از خلق موقعیت جدی روی دروازه کلمبیا باز ماند تا در این بازی شکست بخورد.

در دیگر بازی گروه هشتم تیم لهستان که در دو بازی قبلی خودش شکست خورده بود و برای اعاده حیثیت به زمین آمده بود، بازی را سریع آغاز کرد و در دقایق ابتدایی صاحب چند فرصت خوب شد اما در ادامه بازی نزدیک تر دنبال شد و در نهایت نیمه اول بدون گل زده تمام شد. تیم لهستان در دقیقه ۵۹ روی ضربه آزاد ارسالی توسط توماش بدنارک موفق شد دروازه ژاپن را باز کند. ژاپن در ادامه جلو کشید اما این لهستان بود که در دقیقه ۷۴ صاحب فرصت خوب دیگری شد اما روبرت لواندوفسکی آن را از دست داد. بازیکنان تیم ژاپن که از نتیجه بازی همزمان باخبر شده بودند در دقایق ابتدایی تلاشی برای حمله کردن انجام ندادند تا لهستان کار خودش در جام را با پیروزی تمام کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه