صعود سه شیرها با ثبت پیروزی تاریخی

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 انگلیس

شاگردان گرت ساوت گیت با ثبت بزرگترین پیروزی تاریخ انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ توانستند به مرحله بعد صعود کنند.

در نخستین بازی روز یازدهم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های انگلیس و پاناما از دور دوم مرحله گروهی از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۶-۱ به سود انگلیس به پایان رسید تا این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

انگلیس در همان دقیقه ۸ بازی با ضربه سر جان استونز روی کرنر ارسالی موفق شد به گل برسد. این تیم به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۲۲ پس از سرنگونی جسی لینگارد صاحب ضربه پنالتی شد که هری کین توانست آن را به گل تبدیل کند. شاگردان گرت ساوت گیت در دقیقه ۳۶ با شوت تماشایی لینگارد که نمایش درخشانی در این بازی داشت به گل سوم هم رسیدند. انگلیس از عملکرد ضعیف پاناما استفاده کرد و در دقیقه ۴۰ روی یک ضربه آزاد ارسالی بار دیگر توسط استونز به گل رسید. سه شیرها در لحظات پایانی نیمه اول بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این بار هم هری کین آن را به گل تبدیل کرد تا با ۵ گل به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم متعادل تر آغاز شد اما انگلیس در دقیقه ۶۲ پس از برخورد شوت روبن لوفتوس چیک به پای هری کین به گل ششم خودش رسید. این گل به نام کین ثبت شد تا این بازیکن با ۵ گل زده در صدر جدول گلزنان جام قرار بگیرد. ساوت گیت در ادامه کین و لینگارد را بیرون کشید و بازی آرام تر و بیشتر در میانیه زمین دنبال شد. پاناما از عقب نشستن انگلیس استفاده کرد و در دقیقه ۷۸ توسط فلیپه بالوی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. در نهایت این بازی با نتیجه ۶-۱ تمام شد تا بزرگترین پیروزی تاریخ انگلیس در رقابت های جام جهانی ثبت شود.

انگلیس با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به دلیل دریافت کارت زرد کمتر بالاتر از بلژیک در صدر گروه هفتم قرار گرفت. انگلیس در دور پایانی برای تعیین صدرنشین گروه باید به مصاف بلژیک برود. تیم های پاناما و تونس هم با یکدیگر بازی خواهند کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    ببینم توی بازی با بلژیک بازم شیر هستن مظلوم گیر اوردن پانامای طفلکی و تونس بیچاره تو گروهشونه بعد میگن بهترین تیمیم اونم قبل بازی پاناما با یک بازی فهمیدن قدرتمند ترین تیمن این چه عدالتیه انگلیسی های خرشانس چی میشد اسپانیا و پرتغال تو گروهشون بود یه درس عبرت حسابی بهشون میدادن. خخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه