صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در میان گوشی‌های هوشمند بهترین است

۲۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ دیسپلی همیشه در حوزه تامین صفحه‌نمایش گوشی‌های مختلف فعال بوده است. با هر بار تولید صفحه‌نمایش این شرکت تلاش کرده نمایشگر‌هایی با کیفیت بالاتر تولید کند و ظاهرا با آخرین محصول خود یعنی سامسونگ گلکسی نوت ۷ به بلوغ خود در تولید صفحه‌نمایش رسیده است.

در سایت‌های مختلف که درباره نوت ۷ نقد نوشته بودند نمایشگر این گوشی یکی از نقاط قوت آن عنوان شده بود. حال یک بررسی‌ علمی هم این نقدها را تایید می‌کند. براساس بررسی‌های علمی و تحلیلی دکتر ریموند سونرا از شرکت DisplayMate ظاهرا نمایشگر گلکسی نوت ۷ بهترین نمایشگری است که تا به امروز در میان گوشی‌های هوشمند ساخته شده است.

ظاهرا تمام آزمایش‌های صفحه‌نمایش این گوشی نتایج بهتری از آزمایش‌های صفحه‌نمایش گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی نوت ۵ را از خود نشان می‌دهند و باعث می‌شود کاربران آن جزییات بیشتر، رنگ‌های با کیفیت‌تر و گستر‌ه وسیع‌تری از رنگ‌ها را ببینند.

به هر حال باید به این نکته هم اشاره کرد که نهایتا این خود فرد است که بر مبنای سلیقه شخصی‌اش به استفاده از صفحه‌نمایش یک گوشی علاقه‌مند می‌شود بنابراین نباید سهم ترجیحات شخصی را نادیده گرفت. از طرفی این را هم می‌دانیم که برخی به دلیل اشباع بیش از حد رنگ و تصویر غیرواقعی از نمایشگر‌های سامسونگ انتقاد می‌کنند.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. ابراهیم

    با سلام خدا کنه قیمتش حوالی ۲۳۰۰ تا ۲۵۰۰ باشه وگرنه خریدنش سخت میشه خدا کنه زودی هم قیمتش بیاد پائین. من که میخوام بخرمش خیلی از دوستام نوت دارن خیلی هم از نوت هاشون راضی هستن حتما اینم حرف نداره کاش گدا بازی در نیارن روش یه شارژر وایرلس هم بدن موقع خرید ولی برو بچ خدایش توجه کردید رنگ آبیش خییییییلییییی جیگره فعلا ..یا حق.

  2. حمید

    نوت ۳ و بعدشم نوت ۷.و لا غیر.

  3. Ali S

    قابلیت فوق العاده نوت ۷ ، حس فوق العاده هنگام کار با صفحه اج هست. و همچنین با استفاده از گوریلا گلس ۵، استحکام خوبی داره.
    و چیزی که اگه بخاطر بقیه چیزا اول نمیشد حتما اون اولش میکرد، تنظیم رزولوشن هست که واقعا فکر خوبی بود

  4. Next is Now

    سامسونگ همواره بهترین صفحه نمایش ها رو داشته در تمام ادوار و این رو طرفداران سایر برندها هم قبول دارند

  5. محسن

    بدون تعصب، باید گفت که پرچمدار های سامسونگ، همواره بهترین صفحه نمایش زمان خود رو داشتن، اگر خاطرتون باشه این موضوع در مورد S7 Edge، Note 4، Note 3 و … هم صدق میکرد.

  6. شایان

    کلا بی خاصیت ترین سایت مقایسه صفحه نمایش هست!فقط اپل و سامسونگ رو مقایسه میکنه!از سونی یدونه اکسپریا زد،یدونه اچ تی سی وان رو فقط بررسی کرده.الجی هم که فقط تیوی هاش رو گفته.
    باز DXOmark دمش گرم همه رو میگه.

    1. !12sam

      آره دیگه میدونم
      چون سامسونگ اول شده سایتش بی خاصیت بوده همیشه همین بوده
      ماشالله جواب دهن پر کن که ندارن بدن اپلی ها میان ایراد بنی اسراییلی میگیرن

  7. بهروز

    غیر از این بود باید تعجب میکردیم>دقیقا یادمه زمان نوت ۳ هم بهترین نمایش گر رو نوت ۳ داشت حالا هم نوت ۷ به طبعش باید بهترین صفحه نمایشو داشته باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه